۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۳

تقاطع غیرهمسطح بلوار بهارستان و ولایت خرم آباد کلنگ زنی می شود

تقاطع غیرهمسطح بلوار بهارستان و ولایت خرم آباد کلنگ زنی می شود

خرم آباد - خبرگزاری مهر: با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور تقاطع غیرهم سطح بهارستان و ولایت خرم آباد کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه تقاطع غیرهم سطح بهارستان و ولایت خرم آباد دقایقی دیگر با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، استاندار لرستان و مسئولان شهرداری خرم آباد کلنگ زنی می شود.

پروژه تقاطع غير هم سطح ولايت و بلوار بهارستان در منطقه گلدشت 80 ميليارد تومان اعتبار نياز دارد كه طبق آخرين هماهنگي ها مقرر شده 40 ميليارد تومان آن توسط استانداري و 40 ميليارد تومان مابقي توسط شهرداري و از محل فروش اموال شهرداري به پيمانكار پرداخت شود.

بنابر این گزارش معاون اول رئیس جمهور صبح امروز دوشنبه به منظور افتتاح فاز نخست کارخانه داروسازی بایر افلاک به عنوان بزرگترین داروسازی کشور و خاورمیانه به استان لرستان سفر کرده است.

بازدید از روند اجرای آزادراه اراک - خرم آباد و قرارگیری در جریان پیشرفت پروژه های ریلی لرستان از دیگر برنامه های سفر دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری بود.

معاون اول رئیس جمهوری قرار است دقایقی دیگر در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان لرستان حضور یابد.

بنابر این گزارش کارخانجات دارویی بایر افلاک شهرستان ازنا که در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان در حال احداث است مشتمل بر هفت کارخانه مختلف بوده که کارخانه تولید داروهای دامی آن با حضور معاون اول رئیس جمهوری به بهره برداری رسید.

پروژه ملی آزادراه اراک - بروجرد - خرم آباد نیز به طول بیش از 135 کیلومتر و با هدف تسهیل در حمل نقل و جابجایی کالا و مسافر، همچنین اتصال محورهای اصلی شمال به جنوب کشور و بندر امام خمینی (ره) در دست اجرا است.

کد خبر 2303627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha