۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۰۳

حاشیه نویسی مهر/

جزئیات مراسم نیمه کاره کلنگ زنی تقاطع غیرهمسطح بهارستان/ باد و غبار همه چیز را به هم ریخت

جزئیات مراسم نیمه کاره کلنگ زنی تقاطع غیرهمسطح بهارستان/ باد و غبار همه چیز را به هم ریخت

خرم آباد - خبرگزاری مهر: در حالیکه از ابتدا نیز در زمینه مراسم کلنگ زنی پروژه تقاطع غیرهمسطح بهارستان و ولایت خرم آباد به دلیل عدم برگزاری مناقصه حرف و حدیث هایی از سوی برخی اعضای شورای شهر وجود داشت، در نهایت وزش باد شدید و گرد و غبار این مراسم را به هم ریخت.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم کلنگ زنی پروژه تقاطع غیرهم سطح بهارستان و ولایت خرم آباد که با یک ساعت و نیم تاخیر آغاز شده بود در نهایت با وزش شدید باد و گرد و غبار به هم خورد.

این مراسم پس از نزدیک به 1.5 ساعت در تاخیر در ورود اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری با سخنرانی شهردار خرم آباد آغاز شد.

محمد مهرابی در این مراسم با بیان اینکه لرستان فرزندانی با عزت نفس و شهرهایی با چشم انداز طبیعی و تاریخی دارد، گفت: انتخاب لرستان بعنوان پایتحت ژئوتوریسم کشور بیهوده نبوده است.

وی عنوان کرد: لرستان جای کار زیاد دارد که در این راستا توجه خاص دولتمردان را می طلبد.

مهرابی با بیان اینکه همیشه تفنگ لرستانیها در برابر دشمن پر بوده است، ادامه داد: لرستان مردمی با فرهنگ و شعور بالا و کم توقع دارد.

شهردار خرم آباد با بیان اینکه در شهری با 100 درصد جمعیت شیعه باید حرکتی در راستای عمران و آبادانی صورت گیرد، یادآور شد: لرستانیها در خط مقدم جنگ تحمیلی پیشتاز و در انقلاب صف شکن بودند.

حرفهای شهردار خرم آباد که به اینجا رسید به دلیل وزش باد شدید بنرهای مراسم که در فضای باز نصب شده بود پایین آمد تا محمد مهرابی به سرعت از معاون اول رئیس جمهور بخواهد که برای کلنگ زنی پروژه تقاطع غیرهم سطح بلوار بهارستان و ولایت خرم آباد اقدام کند که البته اسحاق جهانگیری بدون کلنگ زنی مراسم را ترک کرد.

پس از ترک مراسم از سوی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و سایر مسئولان باد شدید و گرد و غبار دست به کار شد و کل فضای مراسم اعم از بنرها و میز و صندلی ها را به هم ریخت.

تلاش خبرنگاران برای گفتگو با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور بی نتیجه ماند تا وی برای چندمین بار در برنامه های امروز خبرنگاران را بی نصیب بگذارد.

کد خبر 2303739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha