۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۳۳

تقاطع غیرهمسطح بلوار بهارستان و ولایت خرم آباد کلنگ زنی نشد

تقاطع غیرهمسطح بلوار بهارستان و ولایت خرم آباد کلنگ زنی نشد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: به رغم حضور معاون اول رئیس جمهور در مراسم کلنگ زنی پروژه تقاطع غیرهمسطح بهارستان و ولایت خرم آباد کلنگ این پروژه به زمین زده نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری که برای کلنگ زنی پروژه تقاطع غیرهم سطح بهارستان و ولایت خرم آباد در محل میدان بهارستان منطقه گلدشت خرم آباد حضور یافته بود بدون کلنگ زنی این پروژه مراسم را ترک کرد.

در ابتدای این مراسم محمد مهرابی شهردار خرم آباد به ذکر جزئیاتی از اجرای پروژه پرداخت که با توجه به وقوع باد شدید و گرد و غبار "بنر" محل برگزاری مراسم سقوط کرد تا مراسم نیمه کاره باقی بماند.

پس از وقوع این اتفاق به رغم اینکه شهردار خرم آباد از معاون اول رئیس جمهوری درخواست کرده بود که برای کلنگ زنی پروژه اقدام کند ولی اسحاق جهانگیری بدون کلنگ زنی این پروژه محل مراسم را ترک کرد.

وزش باد شدید و گرد وغبار از پیش از ظهر امروز دوشنبه در خرم آباد آغاز شده است به طوریکه هم اکنون هوای مرکز لرستان به لحاظ وجود گرد و غبار و ریزگردها در وضعیت ناسالم قرار دارد.

بنابر این گزارش معاون اول رئیس جمهور صبح امروز دوشنبه به منظور افتتاح فاز نخست کارخانه داروسازی بایر افلاک به عنوان بزرگترین داروسازی کشور و خاورمیانه به استان لرستان سفر کرده است.

بازدید از روند اجرای آزادراه اراک - خرم آباد و قرارگیری در جریان پیشرفت پروژه های ریلی لرستان از دیگر برنامه های سفر دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری بود.

معاون اول رئیس جمهوری قرار است تا دقایقی دیگر در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان لرستان حضور پیدا کند.

بنابر این گزارش کارخانجات دارویی بایر افلاک شهرستان ازنا که در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان در حال احداث است مشتمل بر هفت کارخانه مختلف بوده که کارخانه تولید داروهای دامی آن با حضور معاون اول رئیس جمهوری به بهره برداری رسید.

پروژه ملی آزادراه اراک - بروجرد - خرم آباد نیز به طول بیش از 135 کیلومتر و با هدف تسهیل در حمل نقل و جابجایی کالا و مسافر همچنین اتصال محورهای اصلی شمال به جنوب کشور و بندرامام خمینی (ره) در دست اجرا است.

کد خبر 2303702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha