۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۲۶

ولدی مطرح کرد:

مشکلات سه واحد تولیدی لرستان مورد بررسی قرار گرفت/ تامین سرمایه در گردش یخچالسازی

مشکلات سه واحد تولیدی لرستان مورد بررسی قرار گرفت/ تامین سرمایه در گردش یخچالسازی

خرم آباد - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: مشکلات سه واحد تولیدی لرستان با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت اله ولدی ظهر دوشنبه در حاشیه سفر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به خبرنگاران گفت: مشکلات سه واحد تولیدی زاگرس خودرو، آب معدنی بیشه و یخچالسازی بوژان استان لرستان ظهر دوشنبه با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت مورد بررسی قرار گرفت.
 
وی عنوان کرد: در این جلسه مشکلات مالیاتی، سرمایه در گردش، تامین اعتبارات مورد نیاز برای توسعه این واحدها، شرایط نقل و انتقال پول و ... این واحدهای تولیدی لرستان مورد طرح قرار گرفت.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان با بیان اینکه در این نشست مشکلات یخچالسازی لرستان عدم تزریق سرمایه در گردش و همچنین اعتبارات مورد نیاز برای توسعه آن عنوان شد، افزود: در این راستا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت قول پیگیری برای تامین 30 میلیون یورو سرمایه در گردش را برای این واحد داد.
 
ولدی ادامه داد: همچنین مشکل مالیاتی، تامین نقدینگی و مشکلات ارزی نیز به عنوان مهم ترین مشکل واحد تولید آب معدنی بیشه مورد بررسی قرار گرفت که معاون وزیر برای پیگیری مشکل مالیاتی این واحد در امور مالیاتی کشور قول مساعد داد.
 
وی یادآور شد: موضوع تزریق سرمایه در گردش و همچنین رفع مشکل نقل و انتقالات پول برای خرید تجهیزات واحد تولیدی زاگراس خودرو نیز مورد بررسی قرار گرفت که در این زمینه مقرر شد پیگیرهای لازم در بانک مرکزی برای رفع مشکلات این واحد نیز صورت گیرد.
 
کد خبر 2303858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha