۱۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۰

پرویزی:

جانبازان هرگز از دولت و نظام سهم خواهی نکرده اند

جانبازان هرگز از دولت و نظام سهم خواهی نکرده اند

بجنورد - خبرگزاری مهر: استاندار خراسان شمالی گفت: جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس بدون هیچ چشم داشتی در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند و به رغم نائل شدن به درجه رفیع جانبازی هرگز از دولت و نظام سهم خواهی نکردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اکبر پرویزی صبح امروز در آئین تجلیل از جانبازان شاغل در استانداری که در محل دفتر استاندار برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام(ره) و با اشاره به فداكاري‌، ‌شجاعت و آزادگي شهدا و جانبازان در سخت ‌ترين و حساس ‌ترين شرايط كشور گفت: دلاوري‌ها و از خود گذشتگي‌های جانبازان هشت سال دفاع مقدس همواره موجب عزت و اقتدار نظام اسلامي بوده است.

وی اظهار داشت: وظيفه امروز همه ما تكريم و زنده نگه داشتن ياد شهدا و جانبازان است و در این راستا توجه ویژه نظام اسلامی و دولت به حل مشکلات این عزیزان باید بیشتر شود.

نماينده عالي دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: زنده نگه داشتن دلاوري هاي جانبازان هشت سال دفاع مقدس را تكليف و وظیفه خود می دانیم و معتقدیم که تكريم از خانواده جانبازان بايد در اولويت قرار گيرد.

وي با اشاره به اینکه دولت تدبير و اميد مصمم به اجراي قانون حمايت از ايثارگران است اظهار داشت: جناب آقاي دكتر روحاني كه خود ایشان نقش بسزايي در دوران هشت سال دفاع مقدس داشته، نگاه ويژه اي به موضوع ايثارگران دارد.

پرويزي براي جانبازان، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و خانواده هاي معظم آنان آرزوي توفيق، سلامتي و سربلندي کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا با زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت، خاطره ایثارگری های رزمندگان غیور اسلام را برای همیشه تاریخ زنده نگهداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، در پايان اين آئين، استاندار خراسان شمالی از 11 نفر از جانبازان  شاغل در استانداري با اهدای لوح تقدیر و یک دستگاه تصفیه آب، تجليل کرد.

کد خبر 2304368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha