۱۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۴

فراهانی خبر داد:

مرگ كارگر اراکی در اثر سقوط از ساختمان نیمه کاره/ واژگونی دو پراید در محورهای استان مرکزی

مرگ كارگر اراکی در اثر سقوط از ساختمان نیمه کاره/ واژگونی دو پراید در محورهای استان مرکزی

اراک- خبرگزاری مهر: رئیس مركز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشكي استان مركزي از مرگ كارگر اراکی در اثر سقوط از طبقه چهارم ساختمان در حال ساخت خبر داد.

قنبر فراهانی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در ساعت 19:07 دقيقه روز چهارشنبه به مركز اطلاع رساني اورژانس اراك گزارش شد كه در خيابان ادبجوي يك مرد 55 ساله دچار سانحه سقوط از طبقه چهارم ساختمان در حال ساخت شده و به شدت آسيب ديده است.

وی ادامه داد: پس از این گزارش، تكنسينهاي اورژانس اراك در سريعترين زمان ممكن به محل حادثه رسيدند و بر بالين مصدوم حادثه شدند ولي شدت جراحات به حدي بود كه وي دچار مرگ حتمي شده و فاقد انديكاسيون احياي قلبي و ريوي شده بوده است.

واژگونی دو پراید در محورهای استان مرکزی

فراهانی در بخش دیگری از سخنان خود از واژگوني پرايد در صبح روز چهارشنبه خبر داد و اظهارداشت: بر اثر واژگوني يك دستگاه خودروي پرايد در محور ساوه – همدان شش نفر مصدوم و روانه بيمارستان چمران شهر ساوه شدند.

وی با بیان اینکه همچنین واژگوني پرايد درشازند صبح روز چهارشنبه حادثه آفريد گفت: بر اثر واژگوني يك دستگاه خودروي پرايد در محور شازند به بازنه سه نفر مصدوم شدند كه به واسطه آن تكنسينهاي اورژانس شهر شازند به محل حادثه اعزام گرديده شدند و مصدومين حادثه را ضمن ارائه خدمات اوژانس پيش بيمارستاني به بيمارستان حضرت ولي عصر (عج) شهر اراك منتقل نمودند.

برخورد سه دستگاه اتوبوس مسافربري با يكديگر

فراهانی با اشاره به برخورد سه دستگاه اتوبوس مسافربري با يكديگر گفت: در كيلومتر 25 محور قم - سلفچكان برخورد کرد که تكنسينهاي اورژانس استان مركزي به کمک مصدومان شتافتند.

رئیس مركز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشكي استان مركزی اضافه کرد:  با پايان مراسم ارتحال امام خميني (ره) آمبولانسهاي مستقر در مرقد امام راحل، كه براي ارائه امدادهاي فوريتي در آنجا مستقر شده بودند به كار خود پايان داده  و در حال حركت به سوي استان مركزي بودند، كه در ساعت 17:10 دقيقه در كيلومتر 25 محور قم - سلفچكان سه دستگاه اتوبوس مسافربري با يكديگر برخور مي نمايند.

وی اضافه کرد: تكنسينهاي اورژانس 115 استان و يك واحد امدادي هلال احمر استان فارس كه در حال عبور بودند با صحنه تصادف روبروي مي شوند و با توجه به حس انسان دوستي وتعهد كاري اين عزيزان، بلافاصله به كمك مصدومان سانحه مي شتابند و ضمن مديريت صحنه و ترياژ كردن مصدومين به ارائه خدمات اورژانس پيش بيمارستاني به آنها مي پردازند تا تكنسينهاي اورژانس استان قم به محل حادثه مي رسند .

کد خبر 2305201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha