۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۰

طوسی:

تحریم ها بر حجم صادرات و واردات ایران تاثیر گذاشت

تحریم ها بر حجم صادرات و واردات ایران تاثیر گذاشت

کرج - خبرگزاری مهر: رئیس اتاق البرز با اشاره به اثرگذاری تحریم ها در حوزه صادرات گفت: حجم مبادلات ایران در بخش صادرات در چند سال اخیر کاهش و میزان واردات افزایش یافته است.

حسین طوسی در حاشیه بازدید هیئت تجاری بازرگانی کشور کرواسی از اتاق البرز در جمع خبرنگاران گفت: تحریم های چند سال اخیر سبب کاهش حجم مبادلات بازرگانی کشورمان شده اما با تلاش های دولت تدبیر و امید اقداماتی برای رفع تحریم ها و پویایی اقتصادی در بخش صادرات در حال انجام است.

وی افزود: گرچه حجم مبادلات ایران در بخش صادرات کاهش یافته اما امیدواریم با ارائه راه حل هایی بتوانیم به شرایطی دست یابیم که تبادلات بازرگانی ایران با سایر کشورها به میزان مناسبی برسد.

رئیس اتاق بازرگانی البرز دعوت هیئتهای خارجی را با هدف افزایش همکاریها عنوان کرد و گفت: ما در تلاشیم با دعوت از هیئت های بازرگانی و تجاری خارجی شرایط را برای توسعه همکاریها و تبادل اطلاعات و فناوریها فراهم کرده و زمینه را برای رشد و پویایی اقتصادی استان فراهم آوریم.

طوسی یادآور شد: با توجه به نیاز صنعت، ضرورت انتقال تکنولوژیهای مرتبط و توانمندسازی واحدها و مراکز تولیدی و صنعتی البرز، هیئتی بازرگانی از کشور کرواسی به البرز دعوت شدند تا زمینه همکاریهای دو جانبه بررسی شود

کد خبر 2307497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha