۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۸:۱۷

جشن صد سالگی شهرداری بجنورد برگزار می شود

جشن صد سالگی شهرداری بجنورد برگزار می شود

بجنورد- خبرگزاری مهر: شهردار بجنورد گفت: به مناسبت یک صد سالگی شهرداری بجنورد از اول تا پنجم تیر ماه به مدت پنج شب در بش قارداش بجنورد جشن های باشکوهی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله براتیان ظهر سه شنبه در نشست خبری با اشاره به برگزاری جشن یک صد سالگی شهرداری بجنورد، اظهار داشت: این جشن از اول تیر تا پنجم این ماه به مدت پنج شب در محل بوستان ملی بش قارداش برگزار می شود.

به گفته وی جشن مزبور هر شب از ساعت 18 آغاز می شود و تا ساعت 23 ادامه دارد و در آن برنامه های متنوعی از جمله هنرنمایی هنرمندان برتر استانی، اجرای برنامه موسیقی به زبان های کردی، ترکی، ترکمنی و فارسی توسط هنرمندان موسیقی مقامی خراسان شمالی، خاطره گویی، اجرای مسابقات و اعطای جوایز و ... برگزار می شود.

براتیان هدف از برگزاری جشن یک صد سالگی شهرداری بجنورد را بازگویی نقش مردم در توسعه شهر بجنورد، خدمات شهرداری به مردم، انتظارات متقابل شهرداری و شهروندان، فرهنگ سازی برای افزایش نظارت های مردمی بر عملکرد شهرداری و ... ذکر کرد.

وی با بیان این که تمهیدات لازم برای ایاب و ذهاب شهروندان بجنوردی به بوستان ملی بش قارداش مهیا شده و در این ایام اتوبوس های خط واحد شهرداری به صورت رایگان در مسیر بجنورد – بش قارداش فعالیت خواهند کرد، اضافه کرد: علاوه بر این با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و حضور مسافران در بوستان بش قارداش، پیش بینی می شود جشن های مزبور با مشارکت پرشور مردم برگزار شود.

این مسئول اضافه کرد: در مدت زمان برگزاری این جشن هر روز ویژه نامه ای مربوط به برنامه های برگزار شده روز پیش چاپ و در بین شرکت کنندگان در جشن توزیع می شود.

به گفته وی برگزاری نمایشگاه های مختلف از ادوار بلدیه و شهرداری بجنورد از جمله نمایشگاه اسناد قدیمی شهرداری، تصاویر قدیم شهر بجنورد، تصاویر شهرداران سابق و ...، دایر کردن بازار اصناف قدیمی شهر، راه اندازی غرفه های صنایع دستی بجنورد، اجرای بازی های بومی محلی، معرفی اسب اصیل ترکمن، نورافشانی، خاطره گویی اولین ها و فعالان قدیمی شهرداری بجنورد از جمله قدیمی ترین رفتگر شهرداری، افراد بازنشسته این نهاد و ... از جمله برنامه هایی است که در چهار شب نخست جشن یک صد سالگی شهرداری بجنورد در محل بوستان بش قارداش برگزار می شود.

براتیان اضافه کرد: در شب اختتامیه نیز جشن پایانی با حضور بیش از 400 نفر از مسؤولان خراسان شمالی و شهرستان بجنورد، معتمدان شهر و شهروندان فهیم بجنوردی برگزار خواهد شد.

کد خبر 2308935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha