۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۶

مظفری خبر داد:

تمدید مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره عکس منابع طبیعی

تمدید مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره عکس منابع طبیعی

اراک-خبرگزاری مهر: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی از تمدید مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره فرهنگی هنری عکس منابع طبیعی خبر داد.

یوسف یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: شرکت کنندگان برای شرکت در اولین جشنواره  فرهنگی هنری منابع طبیعی می توانند عکس های خود از منابع طبیعی را  تا تاریخ 15 تیر ماه به آدرس ایمیل این اداره کل یا به آدرس ایمیل markazi @ frw.org.ir   ایمیل نمایند.

وی با اشاره به اینکه قبلا مهلت ارسال آثار تار تاریخ 15 خرداد ماه بود، ابراز کرد: به دلیل استقبال از این جشنواره مهلت ارسال آثار تا تاریخ 15 تیر ماه تمدید شد و علاقمندان می توانند در بخش عکس 7 عکس و در بخش کاریکاتور هم یک کار را به این جشنواره ایمیل نمایند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی ادامه داد: داوری تخصصی این جشنواره از 15 لغایت 20 تیر ماه انجام خواهد شد و داوری توسط مردم هم از 20 لغایت 30 تیر ماه صورت می گیرد.

یوسفی در پایان خاطرنشان ساخت: اختتامیه این جشنواره نیز در روز 16 مرداد ماه برگزار می گردد.

شایان ذکر است این جشنواره در محورهای جلوه های کوهستانی، اکو سیتم های مرتعی، آبخیزداری ،فرصت ها و چالش ها، فرصت ها و تهدیدهای عرصه های بیابانی، فرصت ها و تهدیدهای اکوسیستم های کویری، فرصت ها و تهدیدهای جنگل و اکوسیتم جنگلی، جلوه های گیاهی (دارویی،کویری و در معرض انقراض و....)  و محور ویژه درختچه قره داغ برگزار می شود.
 

کد خبر 2309285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha