۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۵۸

طی حکمی از سوی افشارزاده؛

مشاور مسائل ارزی و امور مالی باشگاه استقلال منصوب شد

مشاور مسائل ارزی و امور مالی باشگاه استقلال منصوب شد

مدیرعامل باشگاه استقلال عضو پیشین کادرفنی تیم ملی ایران را به عنوان مشاور مسائل ارزی و امور مالی و ورزشی این باشگاه تهرانی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال، سعید آلوسی که پیشینه حضور در تیم‌ ملی ایران در جام ملت‌های 2007 آسیا و تیم‌های سپاهان اصفهان، استقلال تهران و گسترش فولادتبریز به عنوان مربی بدنساز داشته است، به عنوان مشاور این باشگاه منصوب شد.

متن این حکم بدین شرح زیر است: "نظر به تعهد، تخصص و آگاهی حضرتعالی نسبت به مسائل ارزی، امور مالی و ورزشی و شناخت مسائل بین‌الملل، به موجب این حکم به سمت مشاور باشگاه استقلال ایران در امور مربوطه منصوب می‌شوید. امید است با حضور فعال در باشگاه و کمک و یاری ویژه در این امرو مهم موفق و موید باشید. موفقیت و سربلندی شما را از خداوند منان خواستاریم."

همچنین بهرام افشارزاده در خصوص دلیل انتصاب سعید آلوسی به عنوان مشاور مسائل ارزی و امور مالی، گفت: "به دلیل اینکه سعید آلوسی تحصیلات ارزشمندی در مسائل ورزشی و اقتصادی داشته و همچنین در امور اقتصادی هم فعالیت‌های خوبی دارند، تصمیم به استفاده از ایشان در سمت مشاور باشگاه گرفتم."

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین گفت: "در مدت زمان حضور کوتاهم در باشگاه استقلال به عنوان مدیرعامل، آلوسی همکاری خوبی در زمینه‌های مختلف با بنده و باشگاه داشته است که جا دارد از ایشان تقدیر و تشکر کنیم."

کد خبر 2312956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha