۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۲۰:۳۲

تاج مطرح کرد:

استقلال و پرسپولیس کارخانه نیستند/ میلیون‌ها هوادار نگران وضعیت این دو تیم

استقلال و پرسپولیس کارخانه نیستند/ میلیون‌ها هوادار نگران وضعیت این دو تیم

رئیس سازمان لیگ با بیان اینکه دو تیم استقلال و پرسپولیس کارخانه نیستند که بتوانیم به راحتی آن دو را اداره کنیم، گفت: میلیون‌ها هوادار این دو تیم نگران وضعیت خصوصی‌سازی این دو باشگاه مردمی است.

مهدی تاج پس از پایان نشست هم اندیشی در بحث خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در تلاش هستیم تا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را هرچه سریعتر به بخش خصوصی واگذار کنیم و با توجه به اینکه مجلس هم مصرانه پیگیر این قضیه است، تلاش بسیاری شده تا هر زودتر این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار شده و هواداران آنان از نگرانی بیرون بیایند.

وی خاطرنشان کرد: ما بحث مفصلی را انجام داده‌ایم تا هرچه زودتر این مسیر طی شده و کسانی که صلاحیت گرفتن این دو باشگاه را دارند، در خصوصی سازی شرکت کرده و این دو باشگاه را به صورت خصوصی اداره کنند.

رئیس سازمان لیگ همچنین اضافه کرد: استقلال و پرسپولیس هواداران بی شماری دارندو آنها مانند کارخانه نیستند، آنها دو باشگاه مردمی هستند که اداره آنها بسیار مشکل است زیرا که هواداران بیشماری چشم انداز وضعیت این دو تیم هستند.

وی تاکید کرد: با توجه به حساسیتی که این دو باشگاه در فوتبال ایران دارند جلسات متعددی برگزار کردیم تا راهکار بسیار مناسبی برای این دو تیم پیدا کنیم تا مبادا بعد از واگذاری به بخش خصوصی دچار معضلات و مشکلات عدیده ای شوند.

تاج در پایان گفت: امیدوارم هر چه زودتر این دو باشگاه با رعایت قانون به بخش خصوصی واگذار شده تا این دو تیم پرطرفدار آینده بسیار روشنی داشته باشد.

کد خبر 2316429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha