۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۹:۴۹

حاشیه های از استقبال رئیس جمهور/

اسکورت ماشین رئیس جمهور توسط عشایر اسب سوار/ پذیرایی به صرف نان و کره محلی

اسکورت ماشین رئیس جمهور توسط عشایر اسب سوار/ پذیرایی به صرف نان و کره محلی

خرم آباد - خبرگزاری مهر: جمعی از مردم خرم آباد با پوشیدن لباسهای محلی در مسیر استقبال از رئیس جمهور از فرودگاه ایستاده و با کِل و موسیقی لری از دکتر حسن روحانی استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر حسن روحانی دقایقی قبل فرودگاه خرم آباد را به سمت محل سخنرانی خود در ورزشگاه تختی خرم آباد ترک کرد که از ابتدای ورود به خیابان توسط مردم خرم آباد که از صبح امروز منتظر ورود رئیس جمهور بودند قرار گرفت.

برخی عشایر خرم آبادی با پوشیدن لباس محلی "شال و ستره" در مسیر حرکت رئیس جمهور سوار بر اسب خودروی دکتر حسن روحانی را اسکورت می کنند.

همچنین مردم خرم آباد با در دست داشتن پرچم های بنفش رنگ و پرچم های سه رنگ ایران اسلامی مسیر استقبال از رئیس جمهوری را آذین بسته اند.

برپایی سیاه چادرهای عشایری در مسیر استقبال از رئیس جمهوری از دیگر نکات جالب توجه است به طوریکه در این سیاه چادرها نان محلی، دوغ و کره محلی به مردم عرضه می شود.

بنابر این گزارش دکتر حسن روحانی رئیس دولت یازدهم و برخی از اعضای کابینه طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 28 و 29 خردادماه مهمان مردم لرستان هستند. این استان به عنوان پنجمین استان میزبان سفرهای رئیس جمهوری است.

دیدار مردمی در محل ورزشگاه تختی خرم آباد، دیدار با عشایر و روستائیان، نشست با صاحبان سرمایه در قالب شورای توسعه و سرمایه گذاری لرستان، بازدید از برخی صنایع استان، دیدار با منتخبان، حضور در جلسه شورای اداری استان و نشست با اصحاب رسانه از برنامه های سفر رئیس جمهور به لرستان است.

 

کد خبر 2314248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha