۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸

سیمیاری خبر داد:

2 یادواره شهدای دفاع مقدس در شهرستان آبیک برگزار می شود

2 یادواره شهدای دفاع مقدس در شهرستان آبیک برگزار می شود

قزوین- خبرگزاری مهر: سرپرست معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنياد شهيد و امور ايثارگران قزوین از برگزاری دو یادواره شهدا در شهرستان آبیک خبر داد.

ابوطالب سیمیاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرک قشلاق و روستاهای زرجه بستان، انجیلاق، شکرناب، نوده و کیاده از توابع شهرستان آبیک برگزار می‌شود.

وی افزود: یادواره شهدای روستای زرجه بستان و حومه روز پنجشنبه بیست و نهم خرداد 93 از ساعت 17 الی 19 با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک در مسجد امام حسین(ع) روستای زرجه بستان برگزار می‌شود.

سیمیاری یادآورشد: آیت‌ الله اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان در این مراسم به سخنرانی خواهد پرداخت.

وی تصریح کرد: همچنین مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرک قشلاق نیز در همان روز از ساعت 16 الی 18 در مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) این شهرک برگزار خواهد شد.

تمديد زمان شركت در نخستين جشنواره علمی، پژوهشی ايثار و شهادت

سرپرست معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوین با اعلام خبر تمديد زمان ارسال آثار و شركت در نخستين جشنواره علمی، پژوهشی ايثار و شهادت تا پايان شهريور 93، گفت: پژوهشگران و دانشجويان برای شركت در اين جشنواره ابتدا بايد فرم ثبت نام را از پورتال تحقيق و پژوهش در سايت ايثار، بخش واحدهای ستادی دريافت و پس از تكميل به همراه یک  نسخه از اثر مكتوب و الكترونيكی به دبيرخانه جشنواره، مستقر در مركز آموزش علمی كاربردی امام خمينی(ره) كه در برگزاری اين جشنواره با بنياد همكاری دارد، ارسال كنند.

وی هدف از برگزاری جشنواره علمی، پژوهشی ايثار و شهادت را كه برای نخستين بار در كشور برگزار می‌شود، ترويج و تعالی فرهنگ ايثار و شهادت، تجليل از پديد آورندگان آثار علمی برتر در حوزه ايثار و شهادت و غنی شدن منابع آرشيو تخصصی تحقيقات بنياد شهيد و امور ايثارگران اعلام كرد.

سیمیاری از پژوهشگران و دانشجويانی كه آثار پژوهشی آنها در قالب طرح، پايان نامه و مقالات علمی در سه محور فرهنگ ايثار و شهادت، ساختار و سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران و گروه‌های مختلف ايثارگری شامل خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های آنها تاكنون توسط بنياد اجرا يا حمايت نشده است دعوت كرد، با ارسال آثار خود در اين جشنواره شركت كنند.
 

کد خبر 2314258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha