۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۱

محصولات جدید عرضه شده توسط صنایع شیر ایران رونمایی شد

محصولات جدید عرضه شده توسط صنایع شیر ایران رونمایی شد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی محصولات جدید عرضه شده توسط صنایع شیر ایران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز چهارشنبه در جریان حضور علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از 280 محصول جدید عرضه شده توسط صنایع شیر ایران رونمایی به عمل آمد.

مدیر تحقیق و توسعه صنایع شیر ایران در جریان این مراسم رونمایی گفت: محصولات پودری صنایع شیر ایران در کارخانه پودری و با استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز دنیا ساخته می شوند.

مهرنوش امجدی افزود: تا پیش از این محصولات پودری را به کشور وارد می کردیم ولی در حال حاضر نه تنها این محصول وارد نمی شود بلکه صدور کازئینات را به برخی کشورها داریم.

وی اظهار داشت: شیر خشک دامی که برای غذای دام و گوساله استفاده می شود فرمولاسیون آن طراحی و ساخته شده که فرمولاسیون آن دقیقا مانند محصولات وارداتی است.

مدیر تحقیق و توسعه صنایع شیر ایران اضافه کرد: در سال 91 میزان دو هزار و 300 تن شیر خشک دامی وارد کشور می شد که هم اکنون امکان تولید آن در ایران وجود دارد.

امجدی با بیان این مطلب که در حال حاضر پودر پنیر رنگی در اختیار کارخانه ها قرار گرفته است بیان داشت: همچنین میزان تولید شیر در کشور 25 تا 30 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی افزود: روزانه به طور میانگین سه هزار و 350 تن دریافت شیر را داریم و این در حالیست که سال گذشته این میزان دو هزار و 750 تن بوده است.

 

کد خبر 2314273

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha