۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۴۸

ربیعی:

توسعه صنعت سنگ لرستان 10 هزار فرصت شغلی ایجاد می کند

توسعه صنعت سنگ لرستان 10 هزار فرصت شغلی ایجاد می کند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی دولت یازدهم گفت: توسعه صنعت سنگ لرستان زمینه ایجاد 10 هزار فرصت شغلی را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ربیعی روز چهارشنبه پس از حضور در شهرستان دورود از کارخانه لوله و الیاف بهراد دیدن و عنوان کرد: این شرکت با مشارکت سرمایه گذاری خارجی و  داخلی راه اندازی شده که در حال حاضر به علت مشکلات حقوقی تعطیل است و قول مساعد می دهیم مشکلات این کارخانه را پیگیری کنیم.

وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان این مطلب که دورود ظرفیت های مناسبی در زمینه توسعه صنعتی دارد بیان داشت: موانع اشتغال شهرستان دورود و همچنین استان لرستان را بررسی می کنیم.

ربیعی طرح توسعه فاز چهار کارخانه سیمان را یکی از برنامه های دولت دانست و گفت: پیگیری مشکلات مربوط به کارخانه فارسیت نیز در دستور کار است.

وی ظرفیت سنگ دورود را بسیار ارزشمند دانست و در اینباره افزود: دورود در بخش سنگ ظرفیت بسیار خوبی دارد که این ظرفیت قابل گسترش بوده و همچنین قصد داریم برخی موانع تولید را حل کرده و در بهبود فضای کسب و کار در این بخش بکوشیم.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اظهار داشت: با برطرف کردن موانع صنعت سنگ شهرستان دورود شرایط ایجاد 10 هزار فرصت شغلی در این بخش فراهم می شود.

ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طرح گسترش دامداری در نزدیکی شهرستان ازنا برای پرورش دو هزار راس گاوشیری به منظور استفاده در صنایع شیر برنامه ریزی شده است که این موضوع کمک شایانی به تولید و اشتغال در منطقه خواهد کرد.

وی عنوان کرد: مشکل حقوقی صنایع غذایی گهر دورود نیز با همکاری نماینده مردم دورود در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است و این موضوع با مقامات قضایی کشور مطرح شده است.

کد خبر 2314683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha