۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۳۷

ربیعی مطرح کرد:

مذاکره با دادستان برای رفع مشکل صنایع غذایی گهر دورود/ رفع مشکل فارسیت پیگیری می شود

مذاکره با دادستان برای رفع مشکل صنایع غذایی گهر دورود/ رفع مشکل فارسیت پیگیری می شود

دورود - خبرگزاری مهر: وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی از مذاکره با دادستان برای رفع مشکل صنایع غذایی گهر دورود خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ربیعی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با مردم شهرستان دورود با بیان این مطلب که برای حل مشکل بیکاری مردم این شهرستان ساعت ها بحث و تبادل نظر صورت گرفته است اظهار داشت: می دانیم که همه مردم این شهرستان نگران بوده و سفره های خالی و نگرانی های مردم را درک می کنیم.

وی افزود: اعتدال دولت دکتر روحانی بدین معنی است که برای ایجاد آرامش مردم تمام توان خود را بکار بگیریم تا بتوانیم تورم را مهار کنیم که خوشبختانه وضع تورمی کشور امسال بهتر از سال های دیگر است.

وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی به برخی اقدامات دولت یازدهم اشاره کرد و بیان داشت: برنامه های بیمه ای را به خوبی پیش بردیم و امسال از بیمارستان هایی که اینجا ساخته شده است برای بهبود درمانی و بهداشتی مردم بهره برداری خواهیم کرد.

ربیعی اضافه کرد: یکی از برنامه هایی که در دستور کار دولت قرار دارد خروج استان لرستان از رکود اقتصادی است چرا که نرخ بیکاری مردم اینجا اصلا قابل قبول نیست و این موضوع را بطور مداوم بررسی و آن را رها نمی کنیم.

وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی دورود را یکی از قطب های مناسب گردشگری کشور دانست و گفت: برای توسعه صنعت توریسم در این شهرستان لازم است توجه ویژه ای به دریاچه گهر و آبشار بیشه شده و بدینوسیله دورود می تواند فرصت های خود را در این زمینه بیشتر شکوفا کند.

ربیعی با بیان این مطلب که دورود شهر نخبه پروری است عنوان کرد: این شهرستان باوجود ظرفیت های زیاد نتوانسته جایگاه واقعی خود را بدست آورد.

وی گفت: احداث فاز چهارم کارخانه سیمان دورود را امروز آغاز خواهیم کرد و آن را در مدت کوتاهی به نتیجه خواهیم رساند و همچنین در تلاش هستیم بخش زیادی از مشکلات شرکت فارسیت  را با تخصیص منابع مورد نیاز حل کنیم.

وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی همچنین کارخانه بهراد شهرستان دورود را از جمله پروژه هایی دانست که با مشکل کمبود سرمایه در گردش مواجه است و گفت: راه اندازی این کارخانه کمک شایانی به رفع مشکل بیکاری مردم این شهرستان خواهد کرد.

وی اظهار داشت: پروژه کمربندی دورود توانسته مقداری از اعتبار خود را از استانداری لرستان دریافت کند و با حمایت دولت این پروژه تکمیل خواهد شد.

وی به برخی مشکلات مجتمع غذایی گهر دورود اشاره کرد و بیان داشت: این شرکت فقط مشکل قضایی دارد و هیچگونه مشکلی به لحاظ تامین اعتبار ندارد که مذاکرات لازم با دادستان این پرونده برای حل موضوع آن صورت گرفته و امیدواریم این مشکل نیز به زودی رفع شود.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: دکتر نوربخش در راستای وضعیت درمان به شهرستان دورود سفر خواهد کرد و قول مساعد برای بهبود وضعیت درمان این شهرستان را خواهند داد.

کد خبر 2314514

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha