۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۱

بازوند:

ایجاد بسترهای اشتغال در لرستان خواسته اصلی مردم است

ایجاد بسترهای اشتغال در لرستان خواسته اصلی مردم است

خرم آباد - خبرگزاری مهر: استاندار لرستان گفت: ایجاد بسترهای اشتغال در لرستان خواسته اصلی مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم سخنرانی رئیس جمهور در ورزشگاه تختی شهر خرم آباد اظهار داشت: امروز کاروان اعتدال و امید و عقلانیت مهمان مردم لرستان است.

وی عنوان کرد: به این دولت هم امید و هم اعتقاد داریم چرا که معتقدیم حرکت سریع برای توسعه پرشتاب و متوازن از مسیر اعتدال و عقلانیت می گذرد.

استاندار لرستان با بیان اینکه اعتدال یک شعار نیست بلکه یک هدف متعالی است، افزود: اعتدال یک روش مقبول برای توسعه و سازندگی کشور و نسخه ای شفابخش برای سازندگی لرستان است.

بازوند با بیان اینکه لرستان همواره در همه عرصه ها همراه و همگام نظام و انقلاب و رهبری بوده است، یادآور شد: این مردم شش هزار و 300 نفر از بهترین فرزندان خود را تقدیم انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی ایران بزرگ کرده است.

وی با بیان اینکه استان لرستان به رغم ظرفیتهای بالقوه از بیکاری رنج می برد، افزود: ایجاد بستر اشتغال در استان خواسته اصلی مردم است.

استاندار لرستان عنوان کرد: استعدادها و ظرفیتهای استان و همت والای این مردم نیازمند تلاش مضاعف و پاسخگویی به انتظارات مردم است.

بازوند با بیان اینکه مردم از خدمات دولت و عنایت رئیس جمهوری تشکر دارند، افزود: استان لرستان نیازمند شغل و رفع بیکاری برای طی کردن مسیر توسعه است.

وی با بیان اینکه در محضر رئیس جمهوری در تهران مسائل استان را مطرح کردیم افزود: انتظار می رود که دولت تدبیر و امید لرستان را برای رسیدن به خواسته های عمومی یاری کند.

استاندار لرستان از حمایت های نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد و نمایندگان استان در پیگیری مسائل و مشکلات استان تقدیر کرد.

کد خبر 2314430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha