۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۳۸

حجت الاسلام هاشمی:

بزرگداشت شهدای هفتم تیر در شهرهای استان مرکزی برگزار می شود

بزرگداشت شهدای هفتم تیر در شهرهای استان مرکزی برگزار می شود

اراک- خبرگزاری مهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه بزرگداشت شهدای هفتم تیر درشهرهای استان مرکزی برگزار می شود گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی استان باید تمام توان خویش را برای گرامیداشت این شهیدان والامقام و مراسم 7 تیر به کار گیرند.

به  گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس هاشمی ظهر چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر استان مرکزی، عزت و عظمت ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهدا دانست و افزود: شهدا با نثار خون خود به عهد و پیمان خود برای پاسداری از دین و انقلاب عمل کردند و لحظه ای در این راه کوتاهی نکردند.

وی آشنایی جامعه با بسترهای شکل گیری واقعه هفت تیر و اهمیت آگاهی از این موضوع و استمرار ارزش های مستتر آن که باعث رسوایی و برملا شدن فتنه ها شد را مهم ترین هدف در برگزاری این مراسم عنوان کرد.

حجت الاسلام هاشمی هوشیاری مردم در برخورد با فتنه هفتم تیر را از مهم ترین مواردی اعلام کرد که امروز نیز در مقابله با فتنه دشمنان داخلی و خارجی این انقلاب می توان مورد توجه و تأکید قرار داد و از مسئولان خواست این موضوع در رأس برنامه ها قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی و رییس ستاد در این نشست، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، به جایگاه والای شهدای هفتم تیر و شهید چمران و  شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: هماهنگی های لازم برای برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم در استان مرکزی انجام شود.

برگزاری مراسم هفتم تیر در اراک و شهرستانها

در نشست امروز اعضای ستاد برگزاری بزرگداشت شهدای هفتم تیر، مقرر شد این مراسم هفتم تیرماه در شهرستانها و در اراک ساعت 10 تا 12 در سالن امام علی(ع)  این شهر برگزار شود.

توزیع بسته های فرهنگی از زندگی و وصیت نامه شهدا، تبلیغات شهری، نصب بنر و تزئینات شهری، توزیع 5 هزار پوستر اطلاع رسانی از طریق رسانه، صداو سیما و خبرگزاری ها، توزیع 5 هزار پوستر، توزیع بروشور و کتاب در مراسم از دیگر مصوبات این نشست بود.

گفتنی است پنج تن از شهدای هفتم تیر متعلق به استان مرکزی است.

کد خبر 2314570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha