۵ تیر ۱۳۹۳، ۱۸:۳۲

استاندار لرستان از روند اجرای پروژه کمربندی بروجرد بازدید کرد

استاندار لرستان از روند اجرای پروژه کمربندی بروجرد بازدید کرد

بروجرد - خبرگزاری مهر: استاندار لرستان ظهر امروز پنج شنبه در جریان سفر به شهرستان بروجرد از روند اجرای پروژه کمربندی این شهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند استاندار لرستان به همراه معاونان خود و همچنین سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد از پروژه در دست اجرای کمربندی این شهر بازدید و در جریان مسائل و مشکلات مربوط به این پروژه قرار گرفت.

وی با اشاره به اولویت های مدیریت اجرایی استان لرستان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام بیان داشت: تلاش می شود با تخصیص اعتبارات مورد نیاز پروژه هایی که دارای پیشرفت فیزیکی بالایی هستند طی امسال به بهره برداری برسند.

بازوند وجود پروژه های نیمه تمام در استان را از موانع پیشرفت و توسعه استان دانست و بیان داشت: تکمیل این پروژه ها به عنوان سرمایه های خوابیده لرستان یکی از برنامه های جدی مدیریت اجرای استان است که در این راستا برنامه ریزی های جدی صورت گرفته است.

رضا آریایی سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد نیز در حاشیه این بازدید با بیان اینکه پروژه کمربندی بروجرد چندین سال است که شروع شده ولی با پیشرفت لاک پشتی ادامه داشته است افزود: این در حالیست که این محور بسیار پر تردد و پر حادثه بوده و همواره شاهد تصادفات فوتی و جرحی در آن بوده ایم.

وی تصریح کرد: با دستور و تاکید استاندار لرستان عملیات تکمیل و بهره برداری از این محور طی چند ماه گذشته شدت گرفته است.

بنابر این گزارش در جریان این بازدید پیمانکار پروژه و مسئولان مرتبط گزارشی از روند اجرای پروژه و مشکلات موجود در این زمینه ارائه کردند.

کد خبر 2320235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha