۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۵۳

حجت الاسلام ذوالفقاری خبر داد:

اجرای طرح قرآنی 1448 در 51 کانون فرهنگی مساجد استان مرکزی

اجرای طرح قرآنی 1448 در 51 کانون فرهنگی مساجد استان مرکزی

اراک – خبرگزاری مهر: مسئول دبیرخانه کانونهای مساجد استان مرکزی گفت: طرح قرآنی 1448 در 51 کانون فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی درحال اجراست.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه این طرح همزمان با سراسر کشور از 7 تیرماه سالجاری آغاز شده و تا 13 شهریورماه ادامه دارد، اظهار داشت:  طرح قرآنی 1448 به ‌صورت 10 جلسه دو ساعته حضوری و 26 جلسه غیرحضوری اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و با هدف تشویق و ترغیب عموم علاقمندان برای پرداختن به امر حفظ آیات موضوعی قرآن به عنوان یک ارزش اسلامی و ترویج باورها و رفتارها برگزار شده است.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری ادامه داد: در پایان دوره به قبول شدگان، کارنامه مربوطه از سوی کانون مجری اعطا می شود.

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ابراز داشت: قرآن كريم كه تجلى‌گاه خداوند و يگانه وسيله ارتباط ميان بندگان و آفريدگار جهان است باید ميان جوانان گسترش یابد.

وی ادامه داد: آشنایی با کتاب خدا و قرآنی نمودن اندیشه ها و اعمال جوانان باید از سوی نهادهای فرهنگی صورت گیرد که خوشبختانه این طرح می تواند در این راستا نقش موثری ایفا می کند.

گفتنی است هدف اصلی از اجرای طرح بزرگ قرآنی 1448 را حفظ موضوعی 76 عبارت و آیه از قرآن کریم در دو بخش باورها و رفتارها با موضوعات خداباوری، الگوشناسی و ... می باشد.
 

کد خبر 2323985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha