۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۴۷

حجت الاسلام ذوالفقاری:

رهنمود های امام خمینی(ره) در جامعه تبیین شود

رهنمود های امام خمینی(ره) در جامعه تبیین شود

اراک- خبرگزاری مهر: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به اینکه اندیشه و رهنمود های حضرت امام خمینی(ره) باید در جامعه تبیین شود، گفت: بیانات گوهر بار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همواره نقشه راه آینده ملت ایران است.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار مهر به تبیین و ترویج اندیشه و افکار امام راحل در جامعه تاکید کرد و اضافه کرد: نسل جوان جامعه اسلامی باید با اندیشه ها و آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آشنا شوند و افکار و اندیشه های این بزرگ مرد تاریخ را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی در بشخ دیگری از سخنان خود از برگزاری مراسم سالگرد امام خمینی(ره) با حضور اعضای کانون خبر داد و گفت: مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) باید با شکوه و حضور گسترده برگزار شود که در این راستا اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به صورت منسجم در این مراسم شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام ذوالفقاری با اشاره به اینکه اعضای کانون مساجد در آیین بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام در قالب اردوی با عنوان یاد یار شرکت می کنند، افزود:‌ در این مراسم اعضای کانون های مساجد خمین، ‌ساوه و شازند با حضور در میدان 15خرداد به سمت بیت تاریخی امام خمینی(ره)‌ محل برگزاری مراسم حرکت می کنند.

مساجداستان مرکزی سیاه پوش می شود

این مقام مسئول سیاه پوش کردن مساجد را از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد دانست و ادامه داد: کانون فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی خمین و سایر شهرهای استان در روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد نسبت به سیاهپوش کردن مساجد اقدام می کنند و ائمه جماعات نیز به بیان سخنرانی در خصوص شخصیت و سیره حضرت امام (ره)‌و مبارزات ایشان در به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی ایران می پردازند.

حجت الاسلام ذولفقاری چاپ و توزیع دو هزار پوستر به مناسبت ارتحال ملکوتی امام راحل(ره)، توزیع بنر، سیاهپوش کردن مساجد و محلات، مشارکت در جشنواره فرهنگی روح الله در بخش نقاشی و شعر و ارسال پیامک تسلیت را از دیگر برنامه های این دبیرخانه در بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) است.

وی مسابقات فرهنگی از وصیت نامه عبادی سیاسی امام خمینی(ره)‌در کانون های فرهنگی هنری مساجد، برگزاری محفل نورانی شبی با قرآن در شهرستان زرندیه با همکاری کانون های فرهنگی هنری شهدای زاویه و شهید رجایی، ختم قرآن کریم در شب چهاردهم خرداد با ظرفیت طرح تلاوت نور در مساجد مجری این طرح و اهداء ثواب آن نیز به روح طیبه حضرت امام(ره) را از دیگر برنامه های دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در این ایام دانست.

حجت الاسلام ذوالفقاری همچنین از برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته استان و شهرستان ساوه و اقشار مختلف مردم در کانون های اسوه مسجد جامع غرق آباد و علمدار مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ساوه در روزهای سیزدهم و شانزدهم خرداد نیز خبر داد.

کد خبر 2303767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha