۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۰۷

آغاز دیدارها از فردا؛

برنامه مسابقات بسکتبال جوانان غرب آسیا امشب مشخص می‌شود

برنامه مسابقات بسکتبال جوانان غرب آسیا امشب مشخص می‌شود

مرحله دوم مسابقات بسکتبال جوانان غرب آسیا از فردا با حضور ایران و سه تیم دیگر آغاز می‌شود این درحالی است که هنوز برنامه دیدارهای این دوره از مسابقات که ایران مدافع عنوان قهرمانی آن است، اعلام نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اردن میزبان مرحله دوم مسابقات بسکتبال جوانان غرب آسیاست. البته پیش از این اربیل عراق به عنوان محل برگزاری این مرحله از مسابقات انتخاب شده بود اما مشکلات داخلی این کشور منجر به انصراف عراقی‌ها از میزبانی شد تا اردن امتیاز میزبانی را از آن خود کند.

ایران سال گذشته برگزار کننده مرحله نخست مسابقات بسکتبال جوانان غرب آسیا بود که طی آن تیم جوانان کشورمان صاحب عنوان قهرمانی شد. این تیم برای تکرار عنوان قهرمانی خود باید با سه تیم سوریه، اردن و عراق به صورت دوره‌ای دیدار کند. این دیدارها از فردا (پنجشنبه) آغاز شده و به مدت سه روز هم در امان پیگیری خواهد شد.

البته هنوز برنامه دیدارهای تیم‌های شرکت کننده در مرحله دوم مسابقات بسکتبال قهرمانی غرب آسیا مشخص نیست. قرار است امشب در امان و با حضور نمایندگان تمام تیم‌ها برنامه مسابقات مشخص و اعلام شود.

محمدرضا اسلامی، مربی تیم بسکتبال جوانان در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید این مطلب اظهار کرد: اگرچه نتایج این رقابت‌ها تاثیری در حضور ما در مسابقات قهرمانی آسیا ندارد اما بازهم به دنبال قهرمانی هستیم و فکر می‌کنم شرایط لازم برای کسب آن را هم داشته باشیم.

وی تصریح کرد: برای این رقابت‌ها نسبت به مسابقات رده سنی بزرگسالان غرب آسیا تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کرده‌ایم اما نفرات جدید هماهنگی لازم را به دست آورده‌اند. در کل تیم در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و برای قهرمانی در مسابقات شرکت می‌کند.

مربی تیم بسکتبال جوانان تاکید کرد که بازیکنان این تیم باید از تجربه رقابت‌های غرب آسیا برای حضور بهتر در مسابقات قهرمانی آسیا استفاده کنند.

به گزارش مهر، محمد یوسف‌وند، مهدی جعفری، محمدرضا رضایی، دانیال اسکندری، علی نصیری، علی الله وردی، عبدالصمد سرودی، آرش بنی مهدی، علیرضا قمری، آرمین نظریان، مهیار مهر و درو درغوکاسیان بازیکنانی هستند که ترکیب دوازده نفره تیم بسکتبال جوانان را در مرحله دوم مسابقات غرب آسیا تشکیل می‌‍دهند.

 

 

کد خبر 2328432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha