۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۳۹

بسکتبال کاپ آسیا - چین؛

ارسلان کاظمی هنوز به تیم ملی بسکتبال ملحق نشده است

ارسلان کاظمی هنوز به تیم ملی بسکتبال ملحق نشده است

قرار بود ارسلان کاظمی از آمریکا به چین سفر کند و برای حضور در مسابقات کاپ آسیا به اردوی این تیم در ووهان ملحق شود اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی بسکتبال دوشنبه شب گذشته به منظور حضور در پنجمین دوره مسابقات کاپ آسیا و انتخابی جام ملت‌های آسیا عازم چین شد. یکی از بازیکنان غایب در این سفر ارسلان کاظمی بود که به دلیل حضور در آمریکا نتوانست تیم ملی را در این سفر همراهی کند. البته قرار بود این بازیکن ملی‌پوش از آنجا راهی چین شود و به اردوی تیم ملی بپیوندد اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.

مسابقات بسکتبال کاپ آسیا از روز گذشته به طور رسمی در ووهان آغاز شد. تیم ملی نخستین دیدار خود را برابر ژاپن برگزار کرد و طی آن به پیروزی 66 بر 56 دست یافت. دومین تیم ایران در کاپ آسیا امروز برابر چین برگزار می‌شود. این دیدار نیز همانند دیدار روز جمعه مقابل ژاپن در غیاب ارسلان کاظمی برگزار می‌شود. 

محمدرضا مشحون، مدیر سازمان تیم‌های ملی بسکتبال که همراه با این تیم به چین سفر کرده در گفتگو با خبرنگار مهر در این رابطه اظهارداشت: نهایتا ارسلان تا امشب به اردوی تیم ملی ملحق می‌شود. شاید هم در جریان بازی برابر چین شاهد حضور او در سالن مسابقه باشیم.

مدیر سازمان تیم‌های ملی بسکتبال تاکید کرد: طبق آخرین اطلاع، ارسلان در راه سفر به شانگهای بود. حضور این بازیکن در تیم ملی قطعی است و به طور حتم از فردا به بعد شاهد عملکردش در ترکیب تیم ملی خواهیم بود.

کد خبر 2329881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha