۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۸:۰۳

بسکتبال کاپ آسیا – چین؛

تیم ملی بسکتبال ایران مقابل چین شکست خورد

تیم ملی بسکتبال ایران مقابل چین شکست خورد

تیم ملی بسکتبال ایران نتیجه دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی کاپ آسیا را به تیم میزبان واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی کاپ آسیا امروز شنبه با برگزاری دیدارهای روز دوم پیگیری شد که در چارچوب این روز از رقابتها تیم ملی بسکتبال ایران به مصاف چین رفت.

ملی پوشان کشورمان با عملکرد متزلزلی که در جریان این بازی داشتند با نتیجه 64 بر 51 متحمل شکست شدند. آنها در آغاز رقابت با چین که با ترکیب متفاوت از همیشه در مسابقات شرکت کرده است به تساوی 14 بر 14 بسنده کردند اما در کوارتر دوم موفق به کسب برتری 16 بر 13 شدند.

بدین ترتیب نیمه نخست دیدار تیم‌های ایران و چین با برتری 30 بر 27 تیم ایران به پایان رسید اگر چه بازیکنان کشورمان نتوانستند در مجموع دو کواتر نیمه دوم این برتری را برای خود محفوظ نگهدارند.

آنها در مجموع بازی عملکرد متزلزلی داشتند و علاوه بر ناکامی برای نفوذ به دفاع مستحکم چین در پرتابهای 3 امتیازی نیز عملکرد خوبی نداشتند. این در حالی بود که بازیکنان جوان چین به خوبی از موقعیت‌های ایجاد شده برای گلزنی و افزایش امتیازات خود استفاده کردند. تا جایی که در نهایت برنده این بازی شدند. آنها بعد از تساوی 12 بر 12 در کوارتر سوم توانستند کوارتر پایانی را با نتیجه 25  بر 9 به سود خود تمام کنند.

به گزارش مهر، تیم ملی بسکتبال ایران در حالی نتیجه دیدار مقابل چین را واگذار کرد که در روز نخست مسابقات موفق شد با 10 اختلاف امتیاز و با نتیجه 66 بر 56 ژاپن را شکست دهد.

تیم ملی بسکتبال ایران در دوره پیشین مسابقات کاپ آسیا موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

 

 

 

کد خبر 2330180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha