۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۷

طی 24 ساعت گذشته صورت گرفت؛

11 کشته و مجروح در حوادث رانندگی استان مرکزی

11 کشته و مجروح در حوادث رانندگی استان مرکزی

اراک – خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از 11 کشته و مجروح در حوادث رانندگی خبر داد و گفت: در 24 ساعت گذشته حوادث رانندگی در محورهای استان مرکزی منجر به کشته شدن 2 نفر و مجروح شدن 9 نفر دیگر شد.

مهدی حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با برخورد یک دستگاه سواری سمند در لاین جنوبی محور ساوه – همدان(اتوبان کربلا) با کامیونی که دقایقی پیش از این حادثه واژگون شده بود راننده سواری در دم فوت و سه سرنشین دیگر مجروح شدند.

وی اظهار داشت: در این حادثه رانندگی 4 نفر از کارکنان راه داری و یک نفر از کارکنان پلیس راه نیز مجروح و به بیمارستان ساوه منتقل شدند.

حسنی عدم توجه به جلو خودرو سمند را علت این حادثه عنوان کرد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در ادامه اضافه کرد: واژگونی یک دستگاه پژو پارس در جاده خمین – شازند، مقابل بخشداری قره کهریز در ساعت 11:24 روز گذشته منجر به فوت راننده و مجروح شدن سرنشین شد.

به گفته رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی، بی مبالاتی از سوی راننده سواری پژو به علت تخطی از سرعت مطمئنه در سرپیچ به میزان 50 درصد و عدم رعایت نظامات دولتی از طرف اداره راه شازند به علت اصلاح قوس هندسی پیچ جاده به میزان 50 درصد را علت این حادثه رانندگی گزارش شده است.
 

کد خبر 2334490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha