۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۵

حجت الاسلام حدادیان:

نمایشگاه "ضیافت نور" در سمنان افتتاح شد

نمایشگاه "ضیافت نور" در سمنان افتتاح شد

سمنان - خبرگزاری مهر: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان ضمن اشاره به برپایی نمایشگاه "ضیافت نور" در سمنان گفت: این نمایشگاه با محوریت عرضه کتب علوم قرآنی و محصولات فرهنگی فعالیت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد رضا حدادیان صبح دوشنبه در حاشیه برپایی نمایشگاه ضیافت نور در سمنان که با حضور استاندار و دیگر مسئولان در فرهنگسرای کومش سمنان انجام شد اظهار داشت: نمایشگاه ضیافت نور با عرضه کتب علوم قرآنی و محصولات فرهنگی همراه با برنامه های متنوع فرهنگی با مشارکت موسسات قرآنی شهرستان برپا شده است.

وی افزود: این نمایشگاه تا ششم مرداد ماه صبحها از ساعت 9 تا 12 و بعد از ظهرها از ساعت 18.30 تا 20 و 21.30 الی 23 در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان به روی علاقمندان گشوده است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به اینکه این نمایشگاه شامل 20 غرفه است افزود: کتابها و محصولات فرهنگی در این نمایشگاه با 15 تا20 درصد تخفیف عرضه می شوند.

حدادیان ادامه داد: نمایشگاه ضیافت نور با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان و کانون فرهنگی و هنری محمد رسول الله(ص) مسجد الزهرا(س) سمنان برگزار شده است.

وی افزود: نمایشگاه قرآن کریم با توجه به شاخصه‌هایی که دارد می‌تواند فرصت مناسبی را برای ارائه‌ تازه‌های نشر در حوزه‌ علوم قرآنی و بسط فرهنگ قرآنی ایجاد کند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان اظهار داشت: نمایشگاه قرآنی با هدف شناسایی،‌ معرفی و نمایش آخرین دستاوردهای قرآنی در حوزه‌های فرهنگی، هنری و علمی و همچنین زمینه‌سازی مناسب برای آشنایی اقشار و گروه‌های مختلف با فعالیت‌های قرآنی و کمک به ارتقای کمی و کیفی برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی برگزار شده است.

نمایشگاه های قرآنی در استان سمنان برپا می شود

دبیر اجرایی استانی نمایشگاه قرآنی و سرپرست دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این گفتگو از برپایی نمایشگاه های قرآنی در هشت شهرستان استان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: این نمایشگاه در زمان های مختلف در شهرستان ها افتتاح شده و می شود.

مجتبی نورمحمدی به تشریح برنامه های جنبی این نمایشگاه پرداخت و افزود: علاوه بر توزیع قرآن، ادعیه و کتب مذهبی و نرم افزارهای قرآنی نیز با 15 درصد تخفیف در نمایشگاه ارائه می شود.

وی ادامه داد: بر پایی غرفه حجاب و غرفه بیان احکام و شبهات دینی با حضور کارشناسان از فعالیت های دیگر نمایشگاه قرآن در شهرستاها است.

سرپرست دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برنامه های مختلف آموزشی با دوره های کوتاه مدت روخوانی، صوت و لحن، تجوید و کلاس های مفاهیم و ترجمه با حضور صاحب نظران، همخوانی و جزء خوانی قرآن کریم و پخش زنده آن از صدا و سیما، گردهمایی فعالان قرآنی و تجلیل و تقدیر از خادمان قرآنی و فعالان حوزه تلاوت نور و توزیع سه هزار و 500 عنوان کتاب قرآنی و ادعیه در مجامع قرآنی را از برنامه دیگر قرآن و عترت در ایام رمضان عنوان کرد.

وی در خاتمه گفت: قريب 60 مؤسسه فرهنگي قرآن و عترت در اين استان فعاليت مي کنند.

کد خبر 2335286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha