۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۳

گزارشی از تمرین تیم ملی کشتی آزاد؛

گرمای هوا هم حریف آزادکاران نشد/ تمرینات طاقت فرسا با وزنه و تپه!

گرمای هوا هم حریف آزادکاران نشد/ تمرینات طاقت فرسا با وزنه و تپه!

ملی پوشان تیم ملی کشتی آزاد ایران صبح امروز در حالی تمرین تپه نوردی و هوازی خود را در حاشیه دریاچه مجموعه ورزشی آزادی انجام دادند که گرمای هوا کار را برای آنها سخت کرده بود اما با وجود این آنها تمرینات سخت و طاقت فرسایی را پشت سرگذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، اردونشینان تیم ملی کشتی آزاد که خود را برای حضور در رقابتهای جهانی و بازیهای آسیایی آماده می کنند صبح امروز یک جلسه تمرین قدرتی و تپه نوردی را در اطراف دریاچه ورزشگاه آزادی پشت سر گذاشتند.

این تمرینات ساعت 9 صبح زیر نظر رسول خادم، علی اکبر دودانگه، رضا لایق، امیر توکلیان و علی بیات آغاز شد به طوری که آزادکاران با یک دور دویدن دور دریاچه خود را گرم کردند. سپس تمرینات به 6 تایم 3 دقیقه ای تقسیم شد که شاگردان خادم در این تایم ها به تپه‌نوردی، بارفیکس، شنا و حمل وزنه پرداختند.

اعضای کادر فنی تیم ملی نیز باوجود هوای بسیار گرم امروز صبح پا به پای آزادکاران می‌آمدند و تمرینات آنان را با دقت زیر نظر داشتند.

تمامی اردونشینان کشتی آزاد به جز احسان لشگری که به تازگی در تورنمنت باکوی آذربایجان حضور داشته در این تمرینات حاضر بودند و برخی آزادکاران اعزامی به جام بین‌المللی لهستان نیز در تمرین جداگانه‌ای در خانه کشتی مشغول آماده سازی بودند.

این تمرینات تا ساعت 11 ادامه داشت و کادر فنی پس از استراحت دادن به این اردونشینان خود را به خانه کشتی رساندند تا تمرینات مسافران لهستان را زیر نظر بگیرند.

آزادکاران اعزامی به لهستان نیز از ساعت 11 امروز تمرین وزنه و ایستگاهی را در دستور کار داشتند که هر کدام از آنها زیرنظر اعضای کادر فنی تمرینات آماده سازی خود را پشت سر گذاشتند.

خانه کشتی صبح امروز روز شلوغی را پشت سر گذاشت چرا که آزادکاران تیم جوانان نیز در تمرین مشترک در کنار ملی پوشان بزرگسال به تمرینات آماده سازی خود می پرداختند.

کد خبر 2339243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha