۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۷

حجت الاسلام حاجی پور اعلام کرد:

مصلاها و مساجد جامع استان مرکزی میزبان نمازگزاران/ نماز عید فطر در 24 نقطه استان اقامه می شود

مصلاها و مساجد جامع  استان مرکزی میزبان نمازگزاران/ نماز عید فطر در 24 نقطه استان اقامه می شود

اراک-خبرگزاری مهر: رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی با اشاره به اینکه مصلاها و مساجد جامع استان میزبان نمازگزاران عید سعید فطر هستند گفت: نماز عید سعید فطر در 24 نقطه استان مرکزی برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد حاجی پور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در روز عید سعید فطر مسلمانان در اجتماعی بزرگ گرد هم آمده و با تبریک و شاد باش به یکدیگر به اقامه نماز عید فطر و حمد و ثنای الهی به  برکت توفیق یکماه روزه داری را به درگاه الهی به جای می آورند.

وی با بیان اینکه حضور یکپارچه مردم مسلمان همچون مسلمانان دنیا در نماز عید سعید فطر نشان از وحدت و همدلی مسلمانان است، ادامه داد: این وحدت و همدلی خواری بر چشم دشمنان و کوردلان است.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی اضافه کرد: نماز عید سعید فطر در شهر اراک ساعت 7:30 صبح روز عید، در مصلای بیت المقدس به امامت آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی،  نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک اقامه می شود.

حاجی پور افزود: مردم از ساعت اولیه صبح در مصلاها و مساجد جامعه شهر خود حاضر شده و پس از خطبه های نماز توسط امام جمعه شهرستان خود به اقامه نماز عید بندگی می ایستند.

اعزام تیم های رصدی به ارتفاعات استان

مسئول ستاد استهلال استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به اعزام دو تیم برای رویت هلال ماه خبر داد و گفت: این دو تیم از امروز همزمان با بیست و نهم ماه مبارک رمضان به امکانات و تجهیزات مجهز برای رویت هلال ماه شوال به ارتفاعات استان اعزام شدند.

حجت الاسلام حاجی پور تصریح کرد: تیم های رصدی بعد از رویت هلال ماه، این امر را بر اساس مستندات علمی به این ستاد اعلام کرده و ما نیز آن را به دفتر رهبر اعلام کردیم.
 

کد خبر 2339852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha