۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۸:۴۲

آریایی:

جاده کمربندی بروجرد بزودی به بهره برداری می رسد

جاده کمربندی بروجرد بزودی به بهره برداری می رسد

بروجرد - خبرگزاری مهر: سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد از افتتاح جاده کمربندی این شهر در روزهای آینده خبر داد.

رضا آریایی در رابطه با آخرین وضعیت جاده کمربندی بروجرد به خبرنگار مهر گفت: با توجه به حساسیت موضوع و ضرورت تکمیل هر چه سریعتر جاده کمربندی با تلاش استاندار و دیگر مسئولان این پروژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: لذا دستگاههای مربوطه با تمام توان خود برای به بهره برداری رساندن جاده کمربندی وارد عمل شده و تا کنون 99 درصدکار توسط شهرداری و اداره راه وشهرسازی بروجرد انجام شده است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد تصریح کرد: اجرای رفوژ و خط کشی وسط جاده برای تردد آسان ماشین ها در شب تنها یک درصد از کار است که باقی مانده و در حال اجرا است.

آریایی ادامه داد: با وجود تلاقی عملیات اجرایی پروژه به ماه رمضان عملیات متوقف نشد و تا به امروز ادامه داشته است تا بتوانیم پروژه را در موعد مقرر به افتتاح برسانیم.

وی بروز تصادفات جاده ای، برخورد احشام با ماشین های در حال تردد، کم عرض بودن جاده، وجود مشکلات ترافیکی و ...را از جمله مشکلات جاده کمربندی قدیم عنوان کرد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد با بیان این مطلب افزود: امید است با افتتاح پروژه جاده کمربندی بروجرد شاهد کاهش حداکثری مشکلات جاده ای و فوتی در این محور باشیم.

وی تصریح کرد: اجرایی شدن اینگونه پروژه ها با حساسیت بالا تلاش همه مسئولان را می طلبد و به مراتب اجرای صحیح آنها به مدت زمان طولانی تری نیاز دارد.

 

کد خبر 2341680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha