۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۵۵

رضایی در بازدید ازمرکز تحقیقات کشاورزی استان مرکزی:

ترویج یافته های تحقیقاتی کشاورزی مدرن را در کشور ایجاد می کند

ترویج یافته های تحقیقاتی کشاورزی مدرن را در کشور ایجاد می کند

اراک- خبرگزاری مهر: نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترویج یافته های تحقیقاتی کشاورزی مدرن را در کشور ایجاد می کند گفت: با گسترش پژوهش و ترویج یافته های تحقیقاتی و حمایت های لازم می توان راندمان تولید در این بخش را افزایش داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی ظهر سه شنبه در بازدید از مرکز تحقیقات کشاورزی استان مرکزی در اراک به دستاوردهای علمی این مرکز اشاره کرد و گفت: با بهره گیری از علم و تکنولوژی روز می توان با امکانات موجود بیشترین بهر ه برداری را از منابع آب، خاک و کشاورزی داشته باشیم.

رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی هم از اجرای 90 طرح تحقیقاتی امسال در این مرکز خبر داد و گفت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان در حال اجراست.

حمیدرضا دری افزایش بهره وری و تولید در واحد سطح ، کاهش هزینه های تولید ، افزایش بهره وری از منابع و کاهش مصرف آب را از جمله مزایای اجرای این طرح ها برشمرد و افزود: تحقیقات بر روی محصولات زراعی، باغی ، گیاهان دارویی و منابع طبیعی عمده ترین طرح های تحقیقاتی در استان است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مسئولان از مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفت.

کد خبر 2344026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha