۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۱۶

بر اساس اعلام نیروی انتظامی خراسان شمالی/

تفکیک جنسیتی در کنسرت شهرام ناظری در بجنورد مطرح نیست

تفکیک جنسیتی در کنسرت شهرام ناظری در بجنورد مطرح نیست

بجنورد - خبرگزاری مهر: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: بحث تفکیک جنسیتی در کنسرت شهرام ناظری در بجنورد مطرح نشده و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

سرهنگ علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به برخی شبهات در مورد احتمال اجرای طرح تفکیک جنسیتی در کنسرت شهرام ناظری که قرار است شانزدهم و هفدهم این ماه در بجنورد برگزار شود، اظهار کرد: موضوع تفکیک جنسیتی در کنسرت مزبور به هیچ عنوان مطرح نشده است.

وی افزود: تفکیک جنسیتی در چنین برنامه هایی موضوعی محرمانه نیست چرا که در صورت وجود چنین شرطی، این موضوع در زمان دریافت مجوز و هماهنگی با نیروهای انتظامی، به اطلاع مسئولان برگزار کننده می رسد و آنها نیز در صورتی که بخواهند کنسرت برگزار شود؛ ملزم به اجرای شروط احتمالی هستند.

به گفته سرهنگ اسلامی در هر صورت بحث تفکیک جنسیتی در کنسرت شهرام ناظری در بجنورد مطرح نشده و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، کنسرت شهرام ناظری برای نخستین بار در خراسان شمالی شانزدهم و هفدهم مرداد ماه امسال در محل سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد برگزار می شود.

شوالیه آواز در بجنورد به همراه گروه مولوی به اجرای برنامه می پردازد و بر اساس اعلام طاهر خرمی، مسؤول برگزاری این کنسرت، در فاصله چند روز مانده به آغاز اجرا، تمامی بلیت های این کنسرت که بهای آن مبالغی بین 40 تا 120 هزار تومان بود؛ به فروش رفته است.

بحث تفکیک جنسیتی در کنسرت های موسیقی چندی است که در محافل خبری و هنری کشور شدت گرفته و پیروز ارجمند، مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد هم دو روز پیش با انتقاد از اجرای احتمالی این طرح، گفته بود که "بحث تفکیک جنسیتی در کنسرت‌ها برای اولین بار در خراسان شمالی مطرح شد و باید بگویم که طرح چنین موضوعی نه از سوی وزارت ارشاد و نه از سوی نیروهای فشار است، بلکه این تصمیم از سوی نیروی انتظامی اتخاذ شده است".

 

کد خبر 2344571

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha