۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۴۸

سلیمی خبر داد:

صندوق های جمع‌آوری کمک به مردم غزه در استان مرکزی دایر است

صندوق های جمع‌آوری کمک به مردم غزه در استان مرکزی دایر است

اراک-خبرگزاری مهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: صندوق های جمع آوری کمک های نقدی به مردم مظلوم و بی دفاع غزه همچنان در مساجد، مصلی ها، پایگاه های داوطلبی، میادین اصلی استان مرکزی همچنان دایر است.

مرتضی سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به همراهی نیکوکاران با معاونت داوطلبان در جهت کاهش آلام نیازمندان، افزود: شماره حساب های ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد بانک های ملت، ملی، صادرات، رفاه، مسکن، دی، تجارت و سپه برای واریز کمک های ریالی مردم نوعدوست استان مرکزی برای مساعدت مردم غزه است.

وی ادامه داد: شماره حساب ۹۹۹۹۹۹ بانک ملت شعبه شهيد بهشتی برای واریز کمک های نقدی ارزی،یورویی، شماره حساب ۷۰۲۰۷۰ بانک ملی برای واریز کمک های نقدی ارزی/دلاری و شماره حساب ۸۰۰۳۰۰ این بانک برای واریز کمک های نقدی ارزی،یورویی مفتوح هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ضمن تقدیر از کمک خیرین در برپایی سفره های مهربانی و جمع آوری وجوه نقدی جهت مردم مظلوم غزه، اضفه کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در ماه رمضان امسال با نیت خداپسندانه بار دیگر به یاری مظلومان، محرومان و نیازمندان شتافتند.

ارائه آموزش های تخصصی به امدادگران

سلیمی در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری آموزش های تخصصی برای 900 امدادگر این جمعیت، تصریح کرد: این دوره‌ها به تفکیک رشته‌ها شامل برگزاری شش دوره تخصصی پشتیبانی در عملیات امدادی، سه دوره نجات در آوار، سه دوره تغذیه اضطراری، دو دوره امداد کوهستان، هشت دوره اقدامات پیش ‌بیمارستانی، سه دوره امداد جاده‌ای و پنج دوره حمایت روانی است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع این دوره‌ها هشت دوره ویژه خواهران و ۲۲ دوره ویژه برادران است، گفت: از این تعداد ۹ دوره در اراک، پنج دوره در ساوه، دو دوره در خمین، سه دوره در محلات، دو دوره در دلیجان، سه دوره در تفرش، دو دوره در آشتیان و چهار دوره در شازند برگزار می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با بیان اینکه این دوره‌ها مرداد و شهریورماه سال جاری در شعب سراسر استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: اطلاعات امدادی و نجاتی اعضای هلال احمر استان باید همیشه به روز بوده و آموزش می تواند آخرین اطلاعات در خصوص امداد و نجات را در اختیار امدادگران هلال احمر بگذارد.

150 داوطلب در اردوهای تابستانه جمعیت هلال احمر

سلیمی در ادامه از برگزاری اردوهای تابستانه سازمان جوانان این جمعیت خبرداد و افزود: اولین اردوی تابستانه این جمعیت با حضور ۱۷ خواهر و ۱۷برادر از ۱۴ مرداد آغاز و تا ۱۸ این ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ۱۲ اردوی تابستانه و المپیاد طرح ملی دادرس در تابستان امسال برگزار می شود، اظهار کرد: این اردوها در راستای غنی سازی اوغات فراغت جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی و ارتقای توانمندی های آنان برگزار می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی تصریح کرد: این اردوها برای اعضای شاخه های دانشجویی، جوانان، طلاب، روستایی و ارودهای تیم اول و دوم المپیاد آماده طرح ملی دادرس و اردوی دوستی دانش آموزی ویژه خواهران و برادران است.
 

کد خبر 2344742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha