۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۴۲

سلیمی خبر داد؛

برگزاری كارگاه آموزشی مديريت و فرماندهی بحران در استان مركزی

برگزاری كارگاه آموزشی مديريت و فرماندهی بحران در استان مركزی

اراک-خبرگزاری مهر: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از برگزاری كارگاه آموزشی مديريت و فرماندهی بحران در استان خبر داد.

مرتضی سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: كارگاه آموزشی مديريت و فرماندهی بحران ۲۱ و ۲۲ خرداد ماه در جمعيت هلال احمر استان مركزی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کارگاه مذکور با حضور ۳۰ نفر از روسای كارگروه های چهارده گانه شورای هماهنگی مديريت بحران استانداری مركزی برگزار می شود، گفت: اين كارگاه آموزشی با حضور اساتيد مجرب جمعيت هلال احمر كشور برگزار می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: مركز عمليات اضطراری EOC، مديريت و فرماندهی سوانحICS/IMS، مفاهيم و كليات مديريت بحران و كاهش خطر پذيری، ساختارسازمانی، برنامه ريزی برای شرايط اضطرار و مانور از سرفصل های آموزشی اين كارگاه است.

سليمی با بیان اینکه این كارگاه آموزشی با همكاری مديريت بحران استانداری مركزی برگزار می شود، تصریح کرد: هدف از برگزاری این کارگاه ادبيات مشترك در جهت ایجاد پاسخگويی به سوانح و آمادگی برای برنامه ريزی های عملياتی در اعضاء، بالا بردن سطح آگاهی و افزايش توان تخصصی روسای كارگروه ها است.
 

کد خبر 2307077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha