۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۵۹

اشتری خبر داد؛

حضور 6 نماینده استان مرکزی در دوره کشوری تربیت مربی امداد هلال احمر

حضور 6 نماینده استان مرکزی در دوره کشوری تربیت مربی امداد هلال احمر

اراک-خبرگزاری مهر: معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: شش نماینده استان مرکزی در دوره کشوری تربیت مربی امداد و کمک های اولیه جوانان حضور یافتند.

آرش اشتری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر افزود: این دوره به تفکیک برای خواهران و برداران اعضای امور جوانان جمعیت هلال احمر کشور در تهران برگزار شد.

وی با بیان اینکه دوره تربیت مربی پسران با حضور سه نماینده استان 11 تا 18 مرداد برگزار شد، گفت: دوره تربیت مربی درجه سه کشوری امداد و کمک های اولیه  در تهران برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به اینکه سهمیه استان ها برای شرکت در این دوره محدود بود، ادامه داد: براساس قرعه کشی در گروه آقایان حسن نعیمی از آشتیان، داوود ابراهیمی از شازند و حمید نوروزی از تفرش  در این دوره حضور داشتند.

آغاز دوره تربیت مربی دختران از 18 مرداد

اشتری از آغاز دوره تربیت مربی درجه 3 امداد و کمک های اولیه کشور در بخش بانوان خبر داد و افزود: دوره مذکور از 18 مرداد آغاز و تا 25 این ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی با حضور 150 نفر از خواهران عضو کانون جوانان جمعیت هلال احمر سراسر کشور در حال برگزاری است، گفت: این دوره در مجتمع آدینه تهران برگزار می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی با بیان اینکه سه نماینده بانو از استان مرکزی در این دوره حضور دارند، اضافه کرد: پریا میرطالبی از اراک، میترا غیبی از دلیجان و سمیه صارمی از ساوه در دوره مذکور حضور دارند.

اشتری تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره ارتقاء سطح علمی جوانان در زمینه امداد وکمک های اولیه جهت تربیت مربی و استفاده از پتانسیل آنان در جهت آموزش امداد به علاقمندان است.

دوره یکسان سازی داوری مسابقات رفاقت مهر جمعیت هلال احمر

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری دوره یکسان سازی داوری مسابقات رفاقت مهر در آشتیان خبر داد و گفت:دوره یکسان سازی داوری مسابقات رفاقت مهر با حضور دو نماینده از هر شهرستان برگزار شد،

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: جمعیت هلال احمر استان مرکزی دارای 9 شعبه فعال بوده که از هر شعبه یک زن و یک مرد در این دوره حضور داشتند.

وی با بیان اینکه دوره یک روزه یکسان سازی داوری مسابقات رفاقت مهر در آشتیان برگزار شد، گفت: در این دوره مسوولان امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرهای مختلف استان آموزش های لازم در زمینه داوری را فرا گرفتند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی یکسان سازی اطلاعات مسوولان امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی خبر داد و اظهار کرد: این دوره نیز با حضور مسووولان امور جوانان شهرهای مختلف استان در آشتیان برگزار شد.

اشتری هدف از برگزاری این دوره را به روز کردن اطلاعات مسئولان امور جوانان استان مرکزی و داوران و آگاهی آنان از تغییرات در مسابقات رفاقت مهر عنوان کرد.

وی تصریح کرد: این کارگاه یک روزه به مدت هشت ساعت برگزار و برای شرکت کنندگان در این دوره ها گواهینامه معتبر از سوی جمعیت هلال احمر استان مرکزی اعطا می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: در این گردهمایی برنامه های شش ماه اول سال 93 بررسی و برای شش ماه دوم سال 93 برنامه ریزی های انجام شد.

گفتنی است جمعیت هلال احمر استان مرکزی در شهرستان های اراک، ساوه، خمین، محلات، دلیجان، شازند، آشتیان، تفرش و غرق آباد دارای شعب این جمعیت است.

 

کد خبر 2347815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha