۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۴۷

ملکی گفت:

تعامل مردم با پلیس نتیجه اطلاع رسانی صحیح است/آمار عملیات پلیس استان مرکزی از مرز 180 عملیات گذشت

تعامل مردم با پلیس نتیجه اطلاع رسانی صحیح است/آمار عملیات پلیس استان مرکزی از مرز 180 عملیات گذشت

اراک-خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: تعامل و همکاری مردم استان با پلیس نتیجه آگاهی دهی و اطلاع رسانی و عملکرد خوب پلیس است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیز الله ملکی ظهر چهار شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی در سالن جلسات این فرماندهی برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش ها و همکاری های خبرنگاران با مجموعه نیروی انتظامی افزود: اصحاب رسانه با تعامل و همکاری خود با پلیس به اطلاع رسانی و آگاهی بخش در جامعه پرداخته و فعالیت های نیروی انتظامی را به مردم نشان می دهند.

وی اضافه کرد: به حمدالله استان مرکزی در سطح استان ها به عنوان یک استان امن مطرح است و آمار سرقت ها و مشکلاتی از این دست کاهش یافته است.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان کرد: امروز نیروی انتظامی در مسیر رشد و بالندگی قرار گرفته ولی تارسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

آمار عملیات پلیسی در سال جاری از مرز 180 گذشته است

فرمانده انتظامی استان مرکزی در ادامه با اشاره به اینکه در چهار ماهه اول امسال بیش از 180 عملیات پلیسی در استان انجام شده است، ادامه داد: این نشان از فعالیت و تلاش گسترده نیروی انتظامی در انجام عملیات و ماموریت های خود است.

وی اضافه کرد: پلیس استان مرکزی در بخش های مختلف فعال است و شاید دومین استانی که در بحث برخورد با جرایم کار می کند باشد.

خبرنگاران پل ارتباطی مردم با مسئولان هستند

سردار ملکی انتقاد سازنده را سبب رشد و پویایی دانست و اضافه کرد: اصحاب رسانه باید با تلاش و کوشش و تیز بینی در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی فعال بوده و با انتقاد سازنده جامعه را به سمت پویایی و حرکت روبه پیشرفت سوق دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: نیروی انتظامی آماده پذیرش انتقادات و پیشنهادات است و از نظراتی که سبب حرکت بهتر نیروی انتظامی و رضایتمندی مردم است استقبال می کند.

وی بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه قشر مظلوم و زحمت کش جامعه هستند که با تلاش ها و فعالیت خود حقیقت را به مردم نشان می دهند.

وی ضمن تقدیر از همکاری اصحاب رسانه با نیروی انتظامی گفت: خبرنگاران همواره یار و یاور نیروی انتظامی در برنامه های مختلف بوده و با اطلاع رسانی دقیق و به موقع در راستای شفاف سازی و آگاهی رسانی به مردم تلاش کرده اند.

گفتنی است در این مراسم که با حضور مادر شهید علیرضا شاملو، اولین شهید خبرنگار استان مرکزی برگزار شد، از این مادر شهید و خبرنگاران حوزه انتظامی با اهداء لوح و هدایایی تقدیر شد.

کد خبر 2344744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha