۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۱۰

سردار ملکی:

وقوع سرقت مسلحانه در شهر شازند/ اقدامات لازم براي دستگيري سارق در حال پيگيري است

وقوع سرقت مسلحانه در شهر شازند/ اقدامات لازم براي دستگيري سارق در حال پيگيري است

اراک - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامي استان مركزي از وقوع یک سرقت مسلحانه احشام در شهر شازند خبر داد و گفت: سه تن از اعضای این باند دستگیر شدند و یک نفر از سارقان نیز متواری شده است.

سردار عزیز الله ملکی در این باره به خبرنگار مهر گفت: ساعت 3 و 15 دقيقه روز گذشته، گزارشي از اهالي روستاي نيازاغه شهرستان شازند به مركز فوريت‌هاي پليس 110 شهرستان مبني بر حضور مشكوك يك دستگاه خودروي نيسان در حوالي اين روستا اعلام شد که بلافاصله تيم‌هاي عملياتي پليس شهرستان شازند براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور تيم‌هاي پليس در محدوده اعلامي، سارقان كه حضور مأموران انتظامي را در محل مشاهده كرده بودند، اقدام به تيراندازي به سمت آنان كرده و با توجه به تاريكي هوا با يك دستگاه خودروي نيسان وانت از محل متواري شدند.

سردار ملكي اضافه كرد: بررسي‌هاي اوليه نشان داد كه سارقان با تخريب ديوار يك دامداري در حوالي روستا قصد سرقت دام از محل را داشتند كه در هماهنگي‌هاي لازم با دستگاه قضايي عمليات تعقيب و گريز با توجه به تيراندازي هاي صورت گرفته از سوي سارقان ادامه يافت.

فرمانده انتظامي استان مرکزي ادامه داد: بعد از شليك چندين گلوله به خودروي سارقان، لاستيك خودرو پنچر و وسيله نقليه متوقف شد.

اقدامات لازم براي دستگيري سارق در حال پيگيري است

در اين عمليات سه تن از اعضاي اين باند مجروح و بلافاصله براي مداوا به مراكز درماني منتقل شدند.

يكي از سارقان نيز از تاريكي هوا استفاده كرد و از محل متواري شد كه با توجه به اطلاعات به دست آمده از سه عضو ديگر اين باند سرقت، وي نيز شناسايي و اقدامات لازم براي دستگيري آن در حال پيگيري است.

در اين عمليات از اعضاي اين باند يك قبضه اسلحه شكاري به همراه تعدادي گلوله و مقداري وسايل و تجهيزات براي سرقت از دامداري‌ها كشف شد.

کد خبر 2253544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha