۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۵۲

رئیس شرکت خدماتی جعلی در اراک دستگیر شد

رئیس شرکت خدماتی جعلی در اراک دستگیر شد

اراک - خبرگزاری مهر: فردی که با راه اندازی شرکت خدماتی جعلی، قصد اغفال زنان را داشت، توسط ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی افزود: ماموران پليس امنيت عمومي استان مركزي به يك شركت نظافتي و خدماتي در شهر اراك ظنين شده و اقدام به بررسي اين موضوع کردند که با شروع تحقيقات ماموران انتظامي مشخص شد كه اين شركت از افراد بيكار و جوياي شغل به خصوص بانوان نيازمند دعوت به همكاري كرده است، وجود خارجي نداشته و هر گونه فعاليت آن غيرقانوني است.

عزیزالله ملکی افزود: این فرد كه با راه اندازي شركت خدماتي جعلي، قصد اغفال زنان را داشت، توسط ماموران پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان مركزي دستگير شد.

وی ادامه داد: با اقدامات نامحسوس ماموران، مشخص شد اين فرد براي جلب اعتماد موسسات خيريه با ظاهري موجه به اين موسسات مراجعه مي نمايد و براي جلب همكاري و معرفي زنان نيازمند از آنان درخواست همكاري و مشاركت مي كند.

در روند رسيدگي به تحقيقات، فردي نيز با در دست داشتن يك برگ شكوائيه به مركز پليس مراجعه و اظهار کرد: با ديدن آگهي تبليغاتي شركت براي كار به آنجا مراجعه كرده كه از اعتماد وي نيز سوء استفاده شده است.

با توجه به اهميت موضوع و محرز شدن فعاليت هاي غير اخلاقي متهم، مراتب با دستگاه قضايي هماهنگ و متهم در مخفيگاهش دستگير شد.

وي در اظهاراتش به قصد خود براي اغفال زنان با همدستي يكي از دوستانش اعتراف كرد كه بلافاصله عمليات دستگيري وي نيز در دستور كار قرار گرفت و با دستگيري ديگر متهم، پرونده به دستگاه قضايي ارجاع شد.
 

کد خبر 2275357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha