۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۲۹

وکیلی:

دو خبرنگار پیشکسوت سمنان تجلیل شدند

دو خبرنگار پیشکسوت سمنان تجلیل شدند

سمنان - خبرگزاری مهر: دو فعال در عرصه خبر و اطلاع رسانی سمنان با حضور استاندار، فرماندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان و مسئولان از تجلیل و تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد وکیلی صبح یکشنبه همراه با مسئولان از غلامحسین رجبی کارمند و خبرنگار پیشکسوت خبرگزاری جمهوری اسلامی سمنان و وحیده شربتی خبرنگار نشریه جوانه امروز سمنان که در دوران بیماری به سر می برند دیدار کرد.
 
وی با تجلیل از زحمات این دوخبرنگار فعال از نزدیک با مشکلات و دغدغه آنها آشنا شد.
 
استاندار سمنان از برگزاری این دیدار به عنوان اقدامی شایسته یاد کرد و با تاکید بر نقش خبرنگاران در جامعه، بر توجه خبرنگاران به مسایل استان از جمله مساله جمعیت و ... تاکید کرد.
 
این دوخبرنگار دراین دیدارها به بیان وضعیت جسمانی و مشکلات خود پرداختند.
 
شربتی با اشاره به اینکه در مواردی مجبور است برای پیگیری درمان خود شبانه به تهران اعزام شود خواستار ایجاد امکانات لازم برای بیمارانی نظر خود که دیالیز صفاقی می شوند شد تا این درمان در بیمارستان کوثر سمنان انجام شود.
 
مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز در این دیدار با ارائه توصیه هایی برای پیگیری امور درمانی و رفع نیازهای درمانی این خبرنگاران قول مساعد داد.
 
محمد تقی قدس رئیس انجمن خبرنگاران استان سمنان و سیدرضا عظیمی رئیس خبرگزاری استان سمنان نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی ارائه کردند.
کد خبر 2346815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha