۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۰۷

ظفری

نقد خبرنگاران برای اصلاح جامعه و تسریع روند رشد و توسعه است

نقد خبرنگاران برای اصلاح جامعه و تسریع روند رشد و توسعه است

میامی-خبرگزاری مهر: رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان میامی گفت: نقد خبرنگاران نه تنها گزنده نیست بلکه برای اصلاح جامعه و تسریع روند رشد و توسعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، نوید ظفری ظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگار مهر شهرستان میامی برای اطلاع رسانی دقیق و منتقدانه از فعالیت های اداره ورزش و جوانان این شهرستان که در سالن جلسات این اداره برگزار شد اظهار داشت: نقد عامل پیشرفت مدیران و اصلاح امور می شود.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران در عرصه تهیه و تولید خبر نقش بسیار مهمی در جامعه ایفا می کنند خاطرنشان کرد: یک خبرنگار موفق درعین تیزبینی باید بصیرت، آگاهی، ولایتمداری، دین داری، صداقت، انصاف و اخلاق رسانه ای را سرلوحه کار خود قرار دهد.

خبرنگار مهر در شهرستان میامی نیز طی این مراسم با بیان این مطلب که نباید نگاه مسئولان به خبرنگاران نگاه طلبکارانه باشد تصریح کرد: تمام تلاش ما بر انعکاس به موقع و بدون کم وکاستی اخبار است و تنها با همکاری مسئولان این امر محقق خواهد شد.

رضا مهدیان در خاتمه با بیان این مطلب که امروز خبرگزاری ها در فضاهای مجازی طرفداران خود را پیدا کرده اند اذعان داشت: می توان از این طریق با مردم در ارتباط نزدیکتری بود

کد خبر 2347067

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha