۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۰۸

زلاتکو کرانچار مطرح کرد؛

استقلال مقابل سپاهان تدافعی بازی می‌کند/ نمی‌گذاریم نوار بردهای‌مان پاره شود

استقلال مقابل سپاهان تدافعی بازی می‌کند/ نمی‌گذاریم نوار بردهای‌مان پاره شود

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اعلام کرد استقلال مقابل این تیم تدافعی بازی می‌کند. وی همچنین گفت: البته برابر این تیم به فکر برد هستیم و نمی‌گذاریم نوار پیروزی‌هایمان پاره شود.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار شامگاه دوشنبه در حاشیه تمرین تیم فوتبال سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد تیم اصفهانی در دو هفته نخست مسابقات لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: بازیکنان سپاهان در دو هفته نخست مسابقات لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و خوشحالم امتیاز کامل این دو بازی را بدست آوردیم.

وی در ادامه افزود: سپاهان اصفهان با برنامه‌‌ریزی مناسب در فصل جاری، لیگ برتر را بسیار خوب شروع کرده و بازی‌های با کیفیتی از خود ارائه کرد اما تیم ما دارای نقاط ضعفی بوده که باید برای رفع آنها برنامه‌ریزی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تصریح کرد: هنوز به صورت کامل و 100 درصد به آمادگی نرسیده‌ایم و تلاش می‌کنیم برای بازی‌های آینده تیم را به آمادگی برسانیم، هرچند مقابل استقلال به دنبال پیروزی هستیم و اجازه نمی‌دهیم نوار پیروزی‌های سپاهان مقابل استقلال پاره شود.

کرانچار با بیان اینکه تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر از کیفیت بسیاری برخوردار هستند، بیان داشت: اگرچه استقلال تیم بزرگی است اما سپاهان نیز از بازیکنان خوبی بهره می‌برد و ما با آمادگی کامل به دنبال آن هستیم که مقابل استقلال نتیجه بگیریم. بدون شک استقلال نیز با تغییراتی که انجام داده، به دنبال این هدف است.

وی به شرایط استقلال و عملکرد آن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان اشاره و تاکید کرد: باید بگویم این تیم در ورزشگاه فولادشهر یک بازی بسته را به نمایش می‌گذارد و چشم به ضد حملات دارد اما مطمئن باشید با حمایت هواداران، تیم ما نیز در این مسابقه عملکرد خوبی خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پایان گفت: تیم ما امسال تلاش می‌کند با توجه به عدم حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی عملکرد خوبی به نمایش بگذارد و بدون شک باید یکی از این دو جام را ازآن خود کنیم.

کد خبر 2348143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha