۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۹

خوروش در گفتگو مهر:

عده‌ای نمی‌توانند موفقیت‌های سپاهان را ببینند/ استقلال را دست کم نمی‌گیریم

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: متاسفانه عده‌ای نمی‌توانند موفقیت‌های تیم سپاهان را ببینند و به همین دلیل به صورت سلسله‌وار و برنامه‌ریزی شده، علیه تیم ما حاشیه‌سازی می‌کنند.

رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازی روز پنجشنبه سپاهان مقابل استقلال تهران اظهار داشت: شرایط تیم ما بسیار خوب است و بازیکنان مصدوم سپاهان به تمرینات بازگشته‌اند و بدون محرم نویدکیا، هیچ بازیکنی از تیم ما مصدوم نیست و علی احمدی به تیم بازگشته است.

وی در ادامه افزود: شرایط محرم نویدکیا هنوز مشخص نیست و کادر پزشکی باید درباره حضور یا عدم حضور این بازیکن نظر دهد اما فعلا مشخص نیست که او از چه زمانی می‌تواند برای ما به میدان برود.

سرپرست سپاهان درباره شرایط استقلال برای بازی مقابل سپاهان و وضعیت این تیم تهرانی بیان داشت: استقلال تیم بسیار خوب و قابل احترامی بوده و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و ما به هیچ وجه این تیم را دست‌کم نمی‌گیریم و برای آن احترام قائل هستیم.

وی با بیان اینکه حاشیه‌ها همیشه اطراف تیم سپاهان وجود داشته، افزود: ما کاری به حاشیه‌های رخ داده نداریم و همه دیدند که آنها در نقل و انتقالات برای بازیکنان ما حاشیه درست کردند و پس از آن به سراغ محرم نویدکیا رفتند و بعد از آن به مسائل کادر فنی ورود کرده و درباره مربیان یا سرپرست حاشیه‌سازی کردند و این داستان ادامه دارد.

خوروش ادامه داد: داستان ادامه دارد و شما می‌بینید که حاشیه‌هایی نظیر این در تیم‌های دیگر وجود ندارد اما عده‌ای که نمی‌توانند موفقیت‌های سپاهان به عنوان یک تیم شهرستانی را ببینند، علیه تیم ما حاشیه‌سازی می‌کنند اما ما به خوبی به کار خود ادامه می‌دهیم و نمی‌گذاریم حاشیه‌ها تأثیری بر کار ما بگذارد، هرچند که امیدوارم این افراد روزی دست از سر حاشیه‌های سلسله‌وار و تدوین شده خود علیه سپاهان بر دارند.

وی با اشاره به مهره‌های جذب شده در تیم سپاهان برای فصل جاری گفت: امسال مهره‌های بسیار خوبی جذب تیم شده و همه بازیکنان بر اساس نظر کادر فنی و باشگاه جذب شده‌اند و همه بازیکنانی که در ابتدای لیست قرار گرفته بودند، به تیم جذب شده‌اند و بر اساس خواسته کرانچار بوده‌اند.

سرپرست تیم سپاهان در پاسخ به اینکه آیا نگران بالا رفتن انتظارات هواداران سپاهان برای رسیدن به قهرمانی نیستید، اضافه کرد: ما نگران بالا رفتن انتظارات هواداران تیم نیستیم و تیم ما تلاش می‌کند که بهترین نتیجه را کسب کند اما به هر حال فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است؛ هیچ کس فکر نمی‌کرد که برزیل در جام جهانی 7 گل از آلمان دریافت کند اما این اتفاق صورت گرفت و نشان دهنده آن بود که فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است.

کد خبر 2348381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha