۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۲۱:۰۲

قلعه‌نویی در نشست خبری:

امیدوارم زمین اجازه بازی به سپاهان و استقلال را بدهد/ استقلال بهتر از گذشته شده است

امیدوارم زمین اجازه  بازی به  سپاهان و استقلال را بدهد/ استقلال بهتر از گذشته شده است

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: امیدوار هستم زمین اجازه دهد که بازی سپاهان و استقلال که دو تیم خوب و تاکتیکی هستند، به خوبی انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: من به بازماندگان سانحه هوایی و به محمود خوردبین، پیشکسوت فوتبال کشورمان به خاطر درگذشت برادرش عرض تسلیت دارم.

وی افزود: از باشگاه سپاهان تشکر می‌کنم که در دو سالی که در اصفهان بودم و برای خود، خانواده‌ام و برای هواداران سپاهان سال خوبی بود و در جمع‌های خانوادگی همیشه می‌گویم بهترین سال‌های زندگی من بود و از مدیران آن سال‌های سپاهان و ساکت هم تشکر می‌کنم که در سپاهان کلمه فرهنگی به معنای دقیق کلمه، مدیرعامل‌های فرهنگی وجود دارد و همیشه جزء خاطرات خوب من است.

سرمربی تیم استقلال تهران بیان داشت: به نظر من این بازی شرایط خاصی دارد؛ متأسفانه برخی گفته‌اند که این بازی فینال زودرس است اما این اشتباه است زیرا 12 بازی تنها از نیم‌فصل باقی مانده و شاید به خاطر امتیاز و کیفیت دو تیم در این دو هفته، بازی حساس شود اما امیدوار هستم زمین اجازه دهد که بازی سپاهان و استقلال که دو تیم خوب و تاکتیکی هستند، به خوبی انجام شود.

وی تصریح کرد: سپاهان دفاع خوب و خط حمله خوبی دارد و برای رسیدن به هدف باید فضا را از آنها بگیریم و از کرانچار به خاطر خدماتش به سپاهان تشکر می‌کنم.

قلعه‌نویی بیان داشت: امسال استقلال بهتر از گذشته شده و برخی مشکلات را نداریم و مجموعه‌ای از بازیکنان عاشق و پیراهن دوست استقلال را داریم و اگر در ادامه بازیکنان مصدوم تیم اضافه شوند، بهتر می‌شویم.

وی با اشاره به عدم تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان خاطرنشان کرد: من در پروازی که به اصفهان آمدم، استاندار و نمایندگان مجلس اصفهان را دیدم و از آنها خواهش دارم که نقش‌جهان را کامل کنند؛ یاد دارم که دو جوان در سال‌هایی که من بودم، در راه ورزشگاه فولادشهر اصفهان کشته شدند بنابراین خواهش دارم که خیلی زود ورزشگاه نقش‌جهان ساخته شود و امیدوار هستم در هر بازی سپاهان 40 یا 50 هزار تماشاگر حضور داشته باشند.

سرمربی استقلال درباره مصدومیت امیرحسین صادقی و حنیف عمران‌زاده بیان داشت: ما روی این دو بازیکن در ابتدای فصل حساب ویژه‌ای باز کردیم اما متأسفانه آنها مصدوم شدند و در ساختار دفاعی دچار مشکل شدیم اما در طول هفته، روی کار دفاعی آنها و نظم دفاعی تیم کار کردیم و امیدوار هستم که هرچه زودتر این دو بازیکن به تیم برگردند تا این دغدغه بزرگ برطرف شود.

وی در پاسخ به سئوالی درباره جدایی جمشیدیان از استقلال تصریح کرد: این سئوال یک سئوال حاشیه‌ای است اما آن را جواب می‌دهم؛ جمشیدیان بازیکن خوبی است و در سپاهان به من کمک بسیاری کرد و همه می‌دانند که احمد در مصدومیت به سر می‌برد و در بدو ورود به استقلال مصدوم بود و در یک سال گذشته زیر 500 دقیقه برای تیم ما بازی کرد اما او می‌توانست به تیم دیگری برود در حالیکه به ما کمکی نمی‌کرد و در لیست ما نبود و حتی در تمرینات هم شرکت نکرد ولی مدیر برنامه‌های او به من مراجعه کرد و گفت که روی آن سرمایه‌گذاری کنم و من نیز گفتم که اگر پیشنهاد دارد، برود.

قلعه‌نویی افزود: او بار دیگر مراجعه کرد که به او کمک کنم و در جلسه هیئت مدیره گفتیم که اگر می‌توانیم، او را در لیست قرار داده و به وی کمک کنیم و اگر ما بد بودیم، با جمشیدیان قرارداد نمی‌بستیم و در جلسه گفتیم که به او فرصت دهیم و در بازی‌های ترکیه و همچنین در تمرینات تیم، او در شرایط آرمانی نبود؛ ما پیشنهاد کردیم که اگر شرایط آرمانی ندارد، برای استقلال بازی نکند و به جای دیگر برود که بازی کردن آن به ضرر استقلال، قلعه‌نویی و جمشیدیان است.

وی ادامه داد: به او پیشنهاد دادیم تا یک نیم‌فصل با ما تمرین کند و به او قول دادم که به تیم بازگردد و همین اتفاق برای امین متوسل‌زاده که در باشگاه خود موفق بود، رخ داد ولی کسی حتی یک خط درباره او ننوشت اما در قرارداد جمشیدیان نوشتیم که اگر در ده بازی برای تیم به میدان نرود و خوب نبود، حق و حقوق آن را ندهیم و اگر من بد بودم، این بازیکن در لیست تیم نمی‌ماند و بازی نمی‌کرد و به او گفتم که برود تا اگر خوب شد، به تیم بازگردد.

سرمربی استقلال پیرامون خط دفاعی و خط این تیم که دچار نقطه ضعف بوده و اینکه این تیم در بازی با سپاهان تهاجمی یا تدافعی بازی می‌کند، تصریح کرد: طبیعتاً تیم ما در این بازی دو هدف دارد که یکی دفاع و حمله و دیگری حمله است و در هر بازی با توجه به شرایط خاص، ترکیب را می‌چینیم و قطعا مقابل خط حمله سپاهان با توجه به شرایط بازی تغییراتی داریم تا پل ارتباطی خط هافبک و خط حمله را وصل کنیم اما این حرف‌ها در فوتبال هست و در فوتبال کسی نمی‌تواند پیش‌بینی کند که چه تیمی می‌بازد یا می‌برد، البته در چند بازی گذشته گل‌های بدی خوردیم ولی روی این مسئله کار کردیم.

وی در پاسخ به سئوالی درباره خاطرات بدش از اصفهان، اضافه کرد: یک شخص در اصفهان هست که جزء خاطرات بد من است و نمی‌خواهم از آن اسم ببرم ولی این شخص جزء خاطرات بد من است و ما سپاهانی داشتیم که همه را بردیم و مربی بنیادکار در بازی که سه بر یک جلو بودیم و 10 نفره بودیم، بیان کرد که حتی بازی اگر 3 برابر طول می‌کشید، سپاهان بازی را می‌برد و فکر می‌کنیم که در آن دوران بهترین تیم بودیم اما به خاطر سپاهان من از این تیم جدا شدم اما بعدها می‌نویسند که من به ساکت گفتم می‌روم و او را نیز عوض می‌کنند و من رفتم تا سپاهان صدمه نبیند اما می‌توانستم در آسیا جام بگیرم.

کد خبر 2349513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha