۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۸

فریدون اصفهانیان خبر داد:

بررسی عملکرد داور بازی سپاهان - استقلال/ تنها یک دیدار اشتباه تاثیرگذار داشت

بررسی عملکرد داور بازی سپاهان - استقلال/ تنها یک دیدار اشتباه تاثیرگذار داشت

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد روز شنبه عملکرد داوری بازی سپاهان اصفهان و استقلال تهران بررسی می‌شود. وی همچنین گفت: تنها در یکی از دیدارهای برگزار شده از چهاردهمین دوره لیگ برتر، شاهد اشتباه تاثیرگذار داوری بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون اصفهانیان در مورد عملکرد علیرضا فغانی داور دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران در هفته سوم از رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور، ضمن بیان مطلب فوق گفت: به علت اینکه ناظر دیدار پیکان - نفت مسجد سلیمان بودم، این مسابقه را ندیدم اما روز شنبه این بازی را آنالیز کرده و عملکرد داور آن را مورد بررسی قرار می‌‎دهیم.

وی در ادامه افزود: نمی‌‎خواهم بگویم داوری‌ها در فصل جاری اشتباه نداشته است اما در خیلی از بازی‌ها مشکلاتی وجود داشت. البته تا به امروز تنها در بازی صبای قم با ذوب‌آهن اصفهان، شاهد اشتباه تاثیرگذار داوری بودیم که روی همین اشتباه دروازه ذوب‌آهن باز شد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال همچنین اضافه کرد: وظیفه ماست همه بازی‌ها را آنالیز کرده و اگر مشکلی وجود داشت، داور را محروم می‌کنیم. هدف‌مان این است در آینده نقاط قوت داوری را افزایش داده و نقاط ضعف را کاهش دهیم.

اصفهانیان که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، در پایان در مورد انتقاد مربیان به داوران گفت: طبق آئین‌نامه جدید قرار است کمیته انضباطی، با کسانیکه علیه داوران صحبت می‌کنند، برخورد می‌شود.

کد خبر 2349941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha