۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱:۲۶

مهدی شریفی:

مهم نیست چه کسی گل بزند/ شادی گل ما، پیشنهاد "شیمبا" بود

مهم نیست چه کسی گل بزند/ شادی گل ما، پیشنهاد "شیمبا" بود

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در تیم سپاهان مهم نیست که چه کسی گل بزند بلکه مهم این است که تیم ما پیروز از زمین بیرون بیاید.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شریفی شامگاه پنجشنبه پس از پیروزی 3 بر یک سپاهان مقابل استقلال تهران با اشاره به عملکرد تیم اصفهانی در این بازی اظهار داشت: این بازی یک دیدار خوب بود و شکر خدا توانستیم در این بازی عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم و تماشاگران را خوشحال راهی خانه‌ها کردیم.

وی با بیان اینکه تیم ما در این مسابقه با برنامه‌ریزی توانست به گل برسد، تصریح کرد: خوشحالم که توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کرده و به پیروزی برسیم.

مهاجم سپاهان با اشاره به گلزنی‌اش در این بازی تصریح کرد: به هر حال مهم نیست که چه کسی در تیم ما گل بزند و واقعا می‌گویم که موفقیت تیم ادامه داشته باشد و امیدوار هستم که روند تیم ما ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: البته در یک صحنه بدشانس بودم و ضربه من به تیر دروازه خورد اما به هر حال بازی با پیروزی سپاهان و کسب سه امتیاز ما تمام شد.

شریفی با اشاره به شادی بعد از گلش در بازی امروز با پریرا نیز خاطرنشان کرد: این حرکت‌ها ابداعی شیمبا است و او هماهنگ کرد که هر کسی گل می‌زند این شادی را انجام دهد، هرچند که امروز نفراتمان در شادی گل کم بود.

کد خبر 2350080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha