۲۳ مرداد ۱۳۹۳، ۲۰:۱۵

حواشی دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال؛

برخورد نامناسب با خبرنگاران و اعتراضات قلعه‌نویی به داور/ بوستانی دوباره اخراج شد

برخورد نامناسب با خبرنگاران و اعتراضات قلعه‌نویی به داور/ بوستانی دوباره اخراج شد

اصفهان- خبرگزاری مهر: امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال تهران و کادر فنی تیم پایتخت نشین در نیمه نخست بازی برابر سپاهان به شدت نسبت به عملکرد داور دیدار معترض بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، نیمه نخست دیدار تیم های سپاهان و استقلال با برتری 2 بر یک زردپوشان خاتمه یافت که حواشی آن به شرح زیر است:

* استقبال هواداران سپاهان از این بازی بسیار قابل توجه بود و سکوه‌های وزشگاه فولاد شهر اصفهان یک ساعت مانده به اغاز بازی تکمیل شد.

* بر خلاف اعلام مسئولان ورزشگاه مبنی بر اینکه تنها 10 درصد سکوهای ورزشگاه فولادشهر به هواداران استقلال اختصاص می‌یابد استقلالی‌ها از این بازی استقبال ویژه‌ای کرده بودند و نزدیک 3 هزار نفر هوادار استقلالی در ورزشگاه حضور دارد.

* پیش از آغاز مسابقه نیروهای انتظامی مستقر در اطراف ورزشگاه فولادشهر برخورد بسیار نامناسبی با خبرنگاران برای ورود به ورزشگاه داشتند و اجازه ورود به خبرنگارانی که حتی کارت ورود به ورزشگاه را داشتند از سوی مسئولان ورزشگاه داده نمی‌شد.

* خودروی حامل مدیرعامل باشگاه استقلال هم قبل از آغاز بازی با ممانعت نیروهای امنیتی مواجه شد و تا دقایقی اجازه نمی‌دادند خودروی افشارزاده وارد ورزشگاه شود که در نهایت پس از درگیری تعدادی از استقلالی‌ها با نیروهای امنیتی اجازه ورود خودرو صادر شد.

* در آغاز مسابقه امیر قلعه‌نویی به طرف نیمکت تیم سپاهان رفت و با زلاتکو کرانچار خوش و بش کرد که خوش و بش او به دلیل همزمانی با قرائت قران در ورزشگاه فولادشهر مدتی طول کشید.

* تابلوهای تبلیغاتی ال ای دی برای اولین بار در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان نصب شده و دور تا دور ورزشگاه قرار گرفته است.

* پیش از آغاز بازی آندرانیک تیموریان و رحمان احمدی دروازه‌بان سپاهان خوش و بش قابل توجهی با یکدیگر کردند.

* امید ابراهیمی نیز با تمام نیمکت نشینان تیم سپاهان خوش و بش کرد.

* تشویق ویژه امید ابراهیمی هافبک سابق سپاهان که امسال در استقلال به میدان می‌رود از سوی هواداران تیم سپاهان جالب توجه بود و او برای دقایقی به صورت ممتد مورد تشویق سپاهانی‌ها قرار گرفت.

* افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال قبل از آغاز بازی به طرف خبرنگاران رسانه‌های گروهی آمد و با آنها خوش و بش کرد. این در حالی بود که مهرزاد خلیلیان مدیرعامل باشگاه سپاهان این کار را نکرد.

* کریم بوستانی مربی دروازه‌بان‌های تیم استقلال که معمولا در بازی‌های لیگ برتری به داوری‌های مسابقات معترض است امروز و در دقیقه 22 مسابقه از سوی فغانی داور بازی اخراج شد. اعتراضات امیر قلعه‌نویی و کادر فنی تیم استقلال به قضاوت علیرضا فغانی داور بازی نیز از دیگر حاشیه‌های این مسابقه به شمار می‌رود. قلعه‌نویی بعد از گل دوم سپاهان به شدت نسبت به تصمیم داور معترض شد.

* محرم نویدکیا کاپیتان تیم سپاهان که به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم استقلال قرار نگرفت از جایگاه ویژه بازی را تماشا می‌کرد و به همراه تونکی مربی دروازه‌بان‌های سپاهان به تحلیل این بازی می‌پرداخت. نکته جالب اینکه نویدکیا در صحنه گل دوم تیم سپاهان بعد از پخش صحنه آهسته اعلام کرد که این توپ به هیچ وجه آفساید نبود.

کد خبر 2350032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha