۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱:۳۹

محمدرضا خلعتبری:

یادم نیست توپ به دستم خورد یا نه/ فغانی می‌توانست شجاع را اخراج نکند

یادم نیست توپ به دستم خورد یا نه/ فغانی می‌توانست شجاع را اخراج نکند

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: در صحنه پنالتی درست یادم نیست که توپ به دست من خورد یا نه اما فکر نمی‌کنم که توپ به من خورده باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا خلعتبری شامگاه پنجشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط این بازی اظهار داشت: این بازی بازی خوبی بود و اگرچه ما می‌توانستیم در این مسابقه گل‌های بیشتری وارد دروازه تیم حریف کنیم اما در کل، مسابقه بازی خوبی بود.

وی افزود: خوشحال هستم که توانستیم سه امتیاز بازی را ازآن خود کنیم و اگرچه می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم اما مهم این است که سه امتیاز را کسب کردیم.

مهاجم تیم سپاهان درباره صحنه پنالتی سپاهان تصریح کرد: آن صحنه را درست یادم نیست و می‌گویند که توپ قبلش به دست من خورد و من درست یادم نیست و فکر می‌کنم که توپ به زانوی من خورد؛ توپ به دست خسرو حیدری خورد و من نمی‌دانم ضربه زد یا توپ خورد؛ فکر نمی‌کنم توپ به دستم خورده باشد اما شاید در شرایط بازی توپ خورده باشد اما من یادم نیست.

وی ادامه داد: درباره آقای فغانی همیشه گفته‌ام که او در شیراز دو سال پیش پنالتی 100 درصدی مرا نگرفت و من آن زمان گفتم ندید و آن چیزی که باشد و ببیند را اعلام می‌کند و برای او فرقی نمی‌کند که سپاهان، استقلال یا پرسپولیس باشد؛ داوری است که لیاقت قضاوت در جام جهانی را داشت؛ به هر حال گذشته و من درباره داوری نمی‌خواهم صحبت کنم و بیشتر دوست دارم درباره تیم خودم صحبت کنم و به نظرم تیم ما امروز لیاقت گرفتن سه امتیاز را داشت.

خلعتبری در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر پیرامون صحبت‌های در گوشی‌اش با شجاع خلیل‌زاده بعد از اخراج این بازیکن گفت: من در آن لحظه یک صحبت خصوصی با شجاع کردم؛ آقای فغانی می‌توانست اخطار را ندهد اما به هر حال در شرایط بازی، بازیکنان تحت فشار هستند، شجاع هم بازیکن جوانی است و من زمانی که در پرسپولیس بودم با او کری زیاد می‌خواندم اما در کل او یکی از بهترین‌های سپاهان بود؛ نظر آقای فغانی بود و درباره آنچه داور می‌بیند، نمی‌توانم اظهار نظر کنم؛ نظر داوری برای من قابل احترام است.

وی درباره روز پهلوانی نیز گفت: در فوتبال ما فوتبال جوانمردانه همیشه انجام می‌شود؛ دو سال پیش با فجر فوتبال داشتیم و او می‌توانست گل بزند که این کار را نکرد و به نظرم این حرکت او یک حرکت جوانمردانه بود.

کد خبر 2350079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha