۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱:۱۷

آندرانیک تیموریان:

فغانی همیشه سخت‌گیرانه قضاوت می‌کند/ فکر می‌کنم گل دوم آفساید بود

فغانی همیشه سخت‌گیرانه قضاوت می‌کند/ فکر می‌کنم گل دوم آفساید بود

اصفهان – خبرگزاری مهر: هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: علیرضا فغانی، داور دیدار استقلال و سپاهان همیشه سخت‌گیرانه قضاوت می‌کند و در جریان بازی با سپاهان هم برای این تیم یک پنالتی سخت‌گیرانه گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، آندرانیک تیموریان شامگاه پنجشنبه پس از شکست 3 یز سک تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایط بازی به گونه‌ای بود که ما گل نخست را برای تیم به ثمر رساندیم اما بعد از آن یک ضربه پنالتی سخت‌گیرانه اعلام شد که مثل همیشه در این صحنه آقای فغانی سخت‌گیرانه عمل کرد.

وی افزود: گل دوم در شرایطی به ثمر رسید که به نظرم آفساید آمد اما به هر حال من گل را ندیدم و نمی‌توانم درباره‌اش صحبت کنم و باید بگویم که تا انتها وقت داریم و می‌توانیم جبران کرده و به بازی بازگردیم.

هافبک استقلال با اشاره به شرایط این تیم و نتایج آن بیان داشت: به هر حال هنوز دو، سه هفته گذشته و شرایط تیم خوب است، هرچند که می‌تواند بهتر باشد و ما باید با تیم هماهنگ شده و به خودباوری برسیم.

وی با بیان اینکه سپاهان در این بازی خوب بود و هنوز هیچ چیز تمام شده نیست، خاطرنشان کرد: روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم ولی در کل سپاهانی‌ها بهتر بودند؛ بازی خوبی بود و بچه‌ها تلاششان را کردند اما در بازی‌های بعدی جبران می‌کنیم.

تیموریان پیرامون عدم آمادگی‌اش در بازی‌های اخیر استقلال افزود: به هر حال من تازه از بازی‌های جام جهانی بازگشته‌ام و بدنم خیلی خسته‌است، ضمن اینکه در اردوی آماده‌سازی تیم نیز حضور نداشته‌ام اما تلاش می‌کنم که هفته به هفته بهتر شوم.

کد خبر 2350078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha