۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱:۱۳

هادی عقیلی:

می‌توانستیم با گل‌های بیشتری پیروز شویم/ استقلال موقعیت خاصی نداشت

می‌توانستیم با گل‌های بیشتری پیروز شویم/ استقلال موقعیت خاصی نداشت

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: ما در بازی با استقلال تهران می‌توانستیم با اختلاف گل بیشتری به پیروزی برسیم اما کسب سه امتیاز هم خوب بود.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی عقیلی پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به این پیروزی اظهار داشت: به نظرم سپاهان امروز کاملا سوار بازی بود و ما چه قبل از گل و بعد از آن سوار بر بازی بودیم؛ استقلال برنامه‌های خود را روی ضربات ایستگاهی و سانتر از جناحین معطوف کرده بود اما خوشبختانه ما توانستیم حرکات این تیم را کنترل کنیم.

وی ادامه داد: استقلالی‌ها در این بازی موقعیت خاصی نداشتند اما تیم ما می‌توانست با گل‌های بیشتری پیروز شود مخصوصاً اگر گل اول وارد دروازه می‌شد

مدافع سپاهان تصریح کرد: ما در دقایق اول یک موقعیت عالی داشتیم که توپ به تیرک برخورد کرد اما این اتفاق صورت نگرفت؛ ما خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم و به بازیکنان تبریک می‌گوییم.

وی بیان داشت: نمی‌خواهم بگویم که گل‌های زیادی می‌زدیم ولی ما می‌توانستیم گل‌های خیلی بیشتری به ثمر برسانیم اما امروز تماشگران هم از بازی لذت بردند و هم تیم ما در یک مسابقه که استحقاق برد آن را داشت، به پیروزی رسید.

 

کد خبر 2350081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha