۲۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۵۷

یحیی گل‌محمدی:

داورها شرافت خود را از دست نمی‌دهند/ مقابل پرسپولیس با تمام وجود بازی می‌کنیم

داورها شرافت خود را از دست نمی‌دهند/ مقابل پرسپولیس با تمام وجود بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه تمامی داوران ما انسان‌های شریف و با شرافتی هستند گفت: بازیکنانم فردا مقابل پرسپولیس با تمام وجود بازی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل پرسپولیس تهران با حساس دانستن بازی فردا گفت: دیدار بسیار سختی را مقابل پرسپولیس تهران خواهیم داشت. هر دو تیم به سه امتیاز این دیدار بسیار نیاز دارند و هر تیمی که این سه امتیاز را کسب کند جهت خوبی را در لیگ خواهد داشت.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی را در هفته گذشته انجام دادیم و نسبت به دیدار قبل تغییرات زیادی داشته‌ایم و با توجه به اینکه بازیکنان جدیدی به ما اضافه شدند نیاز به یک هماهنگی خوب خواهیم داشت. البته پرسپولیس با توجه به مهمانی و هدایت هوادارانش به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرمی دارد و با تمام قوا در مقابل ما ظاهر خواهد شد.

سرمربی تیم ذوب‌آهن تاکید کرد: درست است که این تیم پیام صادقیان را در خدمت ندارد ولی اگر ما فکر کنیم که این مسئله به نفع ما است مطمئنا بازی را واگذار خواهیم کرد.  پرسپولیس همیشه قدرتمند و بزرگ است و انتظار من از بچه‌ها این است که فردا را تمام وجود و تمرکز بالا یک بازی تماشاگر پسند را در مقابل پرسپولیس ارائه دهند.

وی رجب‌زاده و حسن‌زاده را تنها مصدومان دیدار فردا دانست و افزود: خوشبختانه محروم نداریم  اما حسن‌زاده به دلیل عمل دست قطعا به این بازی نخواهد رسید و رجب‌زاده هم چند روزی با ما تمرین می‌کند که هنوز وضعیت او به طور کامل مشخص نشده است.

گل‌محمدی در پاسخ به این سئوال که یکی از داوران دیدار فردا به نام بابک داوری همشهری علی دایی است و این مسئله برای شما حساسیت ایجاد خواهد کرد یا خیر، گفت: من اصلا از این موضوع اطلاع نداشتم و از زبان شما می‌شنوم اما اعتقاد دارم هیچ داوری شرافت خود را زیر پا نمی گذارد و همه آنها انسان‌های بسیار شریفی هستند و من احترام خاصی برای آنها قائل هستم و به اعتقاد من نیز درست نیست که چنین صحبت‌هایی را در مورد داوران بیان کنیم.

 

کد خبر 2349950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha