۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۵۸

علیزاده:

برگزاری جشنواره قصه گویی در کرمان/شوراهای تخصصی کانون پرورشی استان راه اندازی شد

برگزاری جشنواره قصه گویی در کرمان/شوراهای تخصصی کانون پرورشی استان راه اندازی شد

کرمان - خبرگزاری مهر: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از برگزاری مرحله استانی جشنواره قصه گویی در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا علیزاده ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مرحله استانی هفدمین جشنواره قصه گویی در کرمان ابراز داشت: با در نظر گرفتن بخش آزاد افراد مختلف می توانند در این جشنواره حضور پیدا کنند.

وی کانون پرورش فکری را متولی اصلی قصه گویی دانست و افزود: چنین جشنواره هایی باعث ترویج فرهنگ قصه گویی در جامعه می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان کرمان اذعان داشت: تمامی اطلاعات لازم برای ثبت نام در سامانه www.kerman.kanoonnews.ir درج شده است.

وی از راه اندازی شورای های تخصصی کانون پرورشی کرمان خبر داد و افزود: این شوراها شامل قران و نهج البلاغه، کتاب کودک و نوجوان و فرهنگی هستند.

این مسئول با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در سنین کودکی افزود: فعالیت های کانون های پرورشی کودکان و نوجوانان بر مبنای کتابخوانی است.

وی تعداد اعضاء شورای تخصصی قرآن، حدیث، احکام و نهج البلاغه را 15 نفر عنوان و تصریح کرد: نوآوری و خلاقیت در کانون پرورش کودکان و نوجوانان بسیار حائز اهمیت است.

علیزاده گفت: 80 درصد از فعالیت های کانون پرورش را برمبنای خلاقیت دانست و اذعان داشت: سعی می شود استعدادهای کودکان در کانون های پرورشی شناخته شده و پرورش داده شود.

 

کد خبر 2350992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha